Welcome, Guest

TOPIC: Beginner!!!

Aw: Beginner!!! 05 Mei 2007 17:58 #1446

• roco
Hoi,

Vandaag heb ik onze eerste investering gedaan. Zo'n set kookpannen die in elkaar passen en plastic bekers. Borden hadden we al. Ze hadden ergens een hele grote magazijnverkoop en ik was dus voor 10 euro klaar.

Het gaat steeds harder kriebelen...

Groetjes Corine
The administrator has disabled public write access.

Aw: Beginner!!! 03 Mei 2007 19:36 #1443

• roco
Hoi Josien,

Dat is ook nog een idee die lusjes. Dat systeem met ritsen was best prijzig begreep ik. Ik kan zelf ook wel lusjes aan een slaapzak maken.

Groetjes Corine

Aw: Beginner!!! 03 Mei 2007 18:18 #1442

• Josien
Marieke, mijn mailadres is Dit E-mail adres wordt beschermd tegen spambots. U moet JavaScript geactiveerd hebben om het te kunnen zien. . Zullen we daarop verder mailen? Ik hoor/ lees wel van je op dat adres. Groetjes, Josien.

Aw: Beginner!!! 02 Mei 2007 19:14 #1440

• Marieke
Hoi Josien,

Hoeveel moet je hebben voor die slaapzak? Ik ben eventueel wel geïnteresseerd om hem over te nemen.
Ik werk zelf in Eindhoven, dus ik zou hem zo op kunnen halen als je wil?

Ons zoontje slaapt nu nog altijd in een trappelzak, zonder dekentje. Mijn man is nogal bang dat hij onder de deken terecht komt, vandaar. Wat is jouw ervaring met slaapzakken? Bleef jouw zoon daar redelijk netjes in liggen? En vanaf hoe oud heb je die gebruikt?

Laat maar iets weten....

Groetjes, Marieke

Aw: Beginner!!! 02 Mei 2007 19:09 #1439

• Josien
Hoi, even over een slaapzak: wij hebben voor de kinderen toen ze klein waren een Colemannkinderslaapzak gekocht, een mummie-model. Er zaten aan de zijkant twee lusjes, daar ging een koord door en dan onder het matje door vastmaken. Nu is Thomas 6 en ik denk dat hij wel toe is aan een grotere slaapzak. Dus je kan er lang mee doen. Heb je interesse om de slaapzak over te nemen? Heeft weinig geleden en is wasbaar.
Groetjes, Josien (Eindhoven)

Aw: Beginner!!! 02 Mei 2007 17:29 #1438

• roco
Hoi Marieke,

Wij wonen helemaal in het noorden van Limburg tegen de grens van Noord-Brabant aan. Hier in het dorp is wel een hele leuke camping. Het is een boerencamping maar ze hebben er een flinke speeltuin en heel veel speelgoed ook voor de allerkleinsten (mijn ouders staan daar af en toe en onze zoon heeft genoeg te spelen daar).

Tja, onze zoon is niet echt een koukleum. Hij heeft de hele winter door in een zomerslaapzak geslapen en het liefst nog bovenop de deken ook. Ik zat eens wat op marktplaats te kijken en kwam daar een Jip en Janneke slaapzak tegen volgens mij is dat voor hem echt warm genoeg, ik ga zeker geen superdure kinderslaapzak kopen waar hij toch nog uitgroeid. Plus dat we met 3 in het slaapgedeelte komen te liggen en dan wordt het niet zo koud denk ik. Ik ben veel meer een koukleum.

Bij een ander onderwerp las ik iets over een systeem dat je de slaapzak aan het matje vast kunt maken daar wil ik wel eens over nadenken want anders is het straks zo ver dat hij uitgebreid het slaapgedeelte inpikt en wij buiten liggen. Hij kan niet stil liggen.

Toevallig ben ik vandaag bij de fietsenmaker geweest om een fietsmandje te kopen en toen heb ik hem meteen eens laten kijken naar de koppeling van de fietskar en hij zag wel mogelijkheden om het ene gedeelte van de koppeling vast te zetten op de fiets dat het niet meer kan verschuiven. Alleen moeten we dan nog wel een koppeling erbij zien te versieren want we fietsen allebei met de kar in het normale leven.

Ik krijg er steeds mee zin in moet ik zeggen. Ik probeer ook express veel te fietsen. Waar ik nog het meeste van baal is dat we een wandelvakantie hebben geboekt met Hemelvaartsdag. Nu ik eenmaal weer in het fietsvirus zit, zou ik toch liever fietsen. Maar goed, van wandelen krijg ik ook conditie en dat is ook leuk.

Groetjes Corine