Welcome, Guest

TOPIC: add+bike speling verminderen

Aw: add+bike speling verminderen 11 Jul 2007 20:44 #1542

• vandijk
Als je van de onderkant tegen de bagagedrager kijkt, zie je als het goed is, dat daar ook zo'n busje zit. Dat is een reserve busje dat je er van bovenaf uit kunt tikken met een schroevendraaier oid. Waarschijnlijk hoef je dus nog geen nieuwe te bestellen
The administrator has disabled public write access.

Aw: add+bike speling verminderen 24 Jun 2007 19:00 #1537

• Marjorie
Hoi Josien,
Daar heb ik geen idee van. Maar toen ik laatst daarheen belde of ze ook een standaard op voorraad hadden voor een aanhangfiets en dat niet zo bleek te zijn, vertelden ze welke het was en dat iedere fietsenmaker dan wel wist welke hij moest bestellen. Dus dat geven ze vast wel door voor de busjes voor de add+bike.
Misschien kunnen verkopers van add+bike in het zuiden die ook wel bestellen.
Succes ermee!

Groetjes,
Marjorie

Aw: add+bike speling verminderen 24 Jun 2007 10:32 #1535

• Josien
Hallo,
zijn deze busjes van de add+bike alleen bij Wim Kok te koop of ook bij andere zaken (iets meer in het zuiden van het land?) Groetjes, Josien.

add+bike speling verminderen 27 Mrt 2007 19:50 #1358

• Marjorie
Ik heb dit gehoord bij Wim Kok in Utrecht, het is dus geen verhaal uit eigen ervaring:
Het busje in de bagagedrager, waar je de aanhangfiets in steekt is gemaakt van messing. Dat materiaal slijt en daardoor krijg je na een tijdje speling. Als je iedere anderhalf jaar dat busje vervangt zou je van die extra speling geen last meer hebben. (Misschien wel een goed idee om zon busje te vervangen voordat je op fietsvakantie gaat, dacht ik toen). Zon busje kun je per 2 kopen en kost 7,50 euro.
Misschien heeft iemand hier iets aan!

groeten,
Marjorie