Welcome, Guest

TOPIC: Fietskleding?

Aw: Fietskleding? 28 Apr 2007 20:06 #1435

• Josien
Dat was een goeie tip, de fietsshirts van Hans Textiel. De kinderen vinden ze geweldig! Knalrood en kanariegeel. De familie zal opvallen deze zomer!
The administrator has disabled public write access.

Aw: Fietskleding? 25 Apr 2007 14:37 #1425

• ruud
Deze week bij Hans Textiel (ja, is weer eens wat anders dan Zwerfkei) een paar mooie fietsshirtjes gekocht. Ik geloof dat ze ze vanaf maat 98 hebben. Normale prijs was iets van 13 euro, nu een tientje in de uitverkoop.
---
redactie Fietsenmetkinderen.info

Aw: Fietskleding? 25 Apr 2007 09:58 #1424

• loecky
Wij zijn ook opzoek naar kinderfietskleding.

Op internet vond ik de volgende winkel in Bussum (tussen Utrecht en Amsterdam): www.kidsontour.nl/

Verder heeft idd de Zwerfkei ook leuke kinderkleding van Cannondale. Dit is op voorraad

Loek

Aw: Fietskleding? 24 Apr 2007 20:59 #1422

• sandra
Hoi Marjorie,
Volgens mij kun je in ieder geval bij Zwerfkei in Woerden terecht. Vorige zomer haddenz e in ieder geval allerlei kindermaatjes hangen. Maar misschien voor de zekerheid van te voren even bellen...

Aw: Fietskleding? 24 Apr 2007 20:38 #1421

• wcastelein
Ga een kijken bij de decathlon. Is misschien een eindje rijden, maar ze hebben fietskleding is kindermaten.

Aw: Fietskleding? 17 Apr 2007 19:21 #1406

• Marjorie
Hoi!
Ik ben vandaag bij 2 fietsenwinkels in hilversum geweest, maar geen succes op een fietsbroek in maat 104/110... Sandra, weet je nog of je jullie fietskleding bij een keten van fietsenzaken of buitensport hebben gekocht? Dan kan ik misschien iets gerichter gaan zoeken (er zijn wel heeeel veel fietsenwinkels in hilversum, dus ik heb nog wel kansen...maar om nou al die winkels langs te gaan....).
Alvast bedankt!
Groetjes,
Marjorie