Welcome, Guest

TOPIC: Kidcar Bike buggy

Aw: Kidcar Bike buggy 08 Feb 2006 20:14 #366

• susanne
Ik weet niet of je daar in de buurt woont, maar bij www.hetrietje.nl in Breda kun je de Kidcar Bike Buggy City huren. Ik heb er sinds gisteren één gehuurd. Het is een prettig idee om zo'n dure aanschaf vooraf eens uit te testen! Even kijken of hij echt wel door elke deur past. Bij ons kan de kar dus niet naar binnen, omdat de deuren in een oud huis blijkbaar nog smaller zijn dan 78 cm, maar hij kan gelukkig wel door de schutting- en schuurdeur. De kassa van de AH was ook een probleem, maar ze opende vlug de extra brede (rolstoel)kassa. Verder bevalt het goed. Hij rijdt soepel, zowel als kinderwagen als achter de fiets. En mijn kind vindt het geweldig, zijn eigen 'auto'!
Ik ga de rest van de week nog lekker testen, en als het echt bevalt, ga ik eens op zoek naar een goede deal op internet, want er zitten erg grote verschillen in de prijzen!
The administrator has disabled public write access.

Aw: Kidcar Bike buggy 31 Dec 2005 08:37 #141

• Smeets
Wij hebben er onlangs een aangeschaft. We vervoeren er onze 3 mnd oude tweeling in. Ik heb de complete uitvoering dus met duwbeugel zwenkwiel en vering (is nodig met baby vervoer). Hij is licht en handig. Als je er babyschaaltjes inzet wordt de bagage mogelijkheid beperkt. Je kunt 'm niet meer inklappen als de babyschaaltjes erin zitten. De koppeling werkt prima. Al met al maakt de kar een degelijke en veilige indruk en hij past door alle deuren.

Aw: Kidcar Bike buggy 31 Dec 2005 08:37 #140

• Annette
Wij hebben pas een Trek Transit de Luxe aangeschaft voor onze baby. Mooie lichte kar en gemakkelijk in te klappen.
Een tip: In duitsland zijn de fietskarren veeeeel goedkoper en de verzendkosten vallen erg mee.
Goede site www.bikeshop2000.de.

Kidcar Bike buggy 31 Dec 2005 08:36 #139

• Bibi
Wie heeft een kidcar bike buggy aangeschaft of weet er iets over te vertellen? Wij zijn namelijk van plan om er ??n aan te schaffen, maar horen eerst graag ervaringen van andere gebruikers.Andere interessante karren vinden wij de montare totty ride en de karren van instep.

Bibi