Welcome, Guest

TOPIC: aanhangfiets klaarmaken voor fietsvakantie

Aw: aanhangfiets klaarmaken voor fietsvakantie 19 Jun 2007 09:18 #1534

• arie
Hoi

wij hebben geen standaard op de aanhangfiets is ook niet nodig. Wil je de fiets met aanhangfiets en bagage laten staan dan zet je de aanhangfiets aan de kant van de standaard neer. De fiets en aanhangfiet staan dan niet in een rechte lijn maar in een hoek. Op deze maniet zorgt de aanhangfiets ervoor dat alles blijft staan. Om de aanhangfiets op slot te zetten gebruiken wij een kabel zodat je de aanhangfiets aan je eigen fiets vastzet.
The administrator has disabled public write access.

Aw: aanhangfiets klaarmaken voor fietsvakantie 23 Mei 2007 19:10 #1488

• Josien
Hoi, kijk eens op www.tmannetje.nl ; die verkopen een standaard voor de add=bike voor 25 euro.
Groetjes, Josien.

Aw: aanhangfiets klaarmaken voor fietsvakantie 23 Mei 2007 18:25 #1487

• Marjorie
ok, ik wist niet dat er ook andere toeclips bestonden. Dat klinkt inderdaad als een goed idee! Ik zal dan meteen eens vragen naar een dubbele standaard, maar dan een kleine!
Bedankt!
Marjorie

Aw: aanhangfiets klaarmaken voor fietsvakantie 22 Mei 2007 20:10 #1484

• sandra
Hoi,

Die van ons is echt kleiner dan bij een moederfiets hoor. En dan die toeclips: kan je volgens mij gewoon bij iedere fietsenzaak kopen hoor. Op de fiets van onze oudste zoon hebben we van die kunstof beugeltjes laten zetten. Zelfde idee, maar hij kan er ook zijwaarts met z'n voeten uit. Vinden we bij een kind (op een gewone fiets) toch wel een prettig idee.

Sandra

Aw: aanhangfiets klaarmaken voor fietsvakantie 22 Mei 2007 18:46 #1482

• Marjorie
ik heb al wel even gekeken naar zon dubbele standaard, maar die zijn eigenlijk voor van die ''moederfietsen'' gemaakt denk ik, in ieder geval erg groot. Of zijn er dan ook kleinere? Ik ga nog even dor met zoeken als jullie dat inderdaad een heel handig ding vinden!

En heeft iemand misschien een tip waar ik van die ouderwetse toeclips (zon metalen beugeltje over de voorvoet en een riempje) kan vinden, in kindermaat?

Groetjes en bedankt voor de tips!

Marjorie

Aw: aanhangfiets klaarmaken voor fietsvakantie 21 Mei 2007 12:49 #1479

• sandra
Helemaal eens, zo'n dubbele standaard is echt een goede aanvulling! (ik had het niet genoemd, ging er voor het gemak van uit dat zo'n ding er altijd op zit, maar dat is natuurlijk niet zo). Wat mij betreft een noodzakelijke aanschaf, zonder standaard is een aanhangfiwets echt een vreselijk onding.

Sandra