Welcome, Guest

TOPIC: Fietsenwinkel

Aw: Fietsenwinkel 31 Mei 2007 20:09 #1501

• Josien
Oja, wij hebben de Burley d'lite. Als je denkt dat de wandelset op de Cub past mag je de wandelset wel lenen. Maar ik denk dat het te breed is. Wij heben een koppeling voor een uitvalnaaf, die mag je ook lenen als je niets vindt. We wonen wel in Eindhoven....deze koppeling zou universeel zijn. Laat het maar even weten. Wij gaan dus zonder fietkar dit jaar.
Groetjes, Josien.
The administrator has disabled public write access.

Aw: Fietsenwinkel 31 Mei 2007 20:04 #1500

• Josien
Hoi, ik weet niet of ze jouw bedoelde koppeling ook hebben maar wij hebben toen bij de Liggende Hollander in Eindhoven een andere koppeling gekocht.
Een telefoontje waard. Succes! Groetjes, Josien

Aw: Fietsenwinkel 31 Mei 2007 11:00 #1499

• ruud
Neem eens contact op met Amazing Wheels in IJmuiden; zij waren tot voor kort de importeur van Burley in de Benelux. www.amazingwheels.nl

Ik zou ook een telefoontje wagen naar Wim Kok in Utrecht. Groot assortiment Burley-spullen (en zijn ook Burley-importeur geweest).

Tenslotte zou je het kunnen proberen bij Agu; de huidige importeur. www.agu.nl

Succes
---
redactie Fietsenmetkinderen.info

Fietsenwinkel 31 Mei 2007 07:56 #1498

• Tom de Jong
Ik heb een tijdje geleden een burley cub gekocht, maar zonder de juiste koppeling, de standaard koppeling past niet op mijn fiets. ook heb ik toen geen wandelwagen set er bij gekocht. nu ben ik op zoek naar een winkel die de quickrelease koppeling voor een uitvalnaaf en de wandelwagen set op voorraad heeft en ook kan opsturen. ik heb al een aantal fietsenboeren gebeld en nergens is wat op voorraad en de levertijd is 6 tot 8 weken, wat veel te lang is voor ons ivm de zomervakantie. wie heeft een idee?

Bericht gewijzigd door: Tom de Jong, op: 2007/05/31 11:22<br /><br />Bericht gewijzigd door: Tom de Jong, op: 2007/05/31 11:22