Welcome, Guest

TOPIC: vraag over Baby Mee voor op de fiets

Aw: vraag over baby mee 16 Jun 2007 07:27 #1531

• jjj
Dirk

Bedankt voor je reactie mijn man was ook al zo iets aan het verzinnen, dus we zullen zeker doorzetten, zodat wij ook kunnen gaan fietsen met onze kleine. En ik vind het ook raar dat het niet meer op de fietsen van nu past.

Judith
The administrator has disabled public write access.

Aw: vraag over baby mee 15 Jun 2007 17:26 #1530

• dvrens
hoi judith

wij hebben hetzelfde probleem met de Baby Mee, die we op de sparta moederfiets wilden maken. Ik heb uiteindelijk het gazelle-beugeltje vervangen door een groter beugeltje dat ik speciaal daarvoor gekocht heb bij de ijzerwinkel. Heel bijzonder natuurlijk dat zoiets specifieks als de Baby Mee niet past op de bekendste moederfiets van Nederland, maar goed. Het past nu.

Overigens een tip: maak je nieuwe beugeltje vast met een schroef en moertje met die antilostril-rubbertjes (weet niet precies hoe dat heet). verder hebben wij de hele baby mee nog eens vastgezet met tieraps zodat als mijn eigen constructie onverhoopt het mocht begeven, we niet meteen ons kind verliezen. Dan hebben we er nog wel één, maar toch...

succes!

Dirk
fietsvakantie.startpagina.nl

Aw: vraag over baby mee 13 Jun 2007 18:18 #1515

• sandra
Volgens mij gaat het over de 'Baby Mee', een babystoeltje voor achterop de fiets. Zie fietsmateriaal!

Sandra

Aw: vraag over baby mee 13 Jun 2007 18:01 #1514

• Astrid
Ha, ha, ha, ha ...... Ik vroeg me al af waar dit bericht over ging en zo te zien begreep jij (Loek) het dus ook niet.
Astrid Lurken

Aw: vraag over baby mee 13 Jun 2007 14:06 #1513

• loecky
gelukkig zaten er aan mijn twee kids toen ze nog 'n baby waren geen beugeltjes.
Succes ermee in ieder geval.

vraag over Baby Mee voor op de fiets 13 Jun 2007 09:25 #1512

• jjj
Wij hebben de Baby Mee gekregen, en nu zitten er twee kleine beugeltjes aan om hem voor aan de pakkedrager te bevesigen, maar nu heb ik een gazelle orange fiets en nu past het niet, er zit ook nog een ander beugeltje bij (daar staat gazelle op) wat in het midden voor bevestigd zou moeten worden, maar nu past het nog niet.
Heeft iemand het zelfde probleem en zoja hoe hebben jullie het opgelost.<br /><br />Bericht gewijzigd door: jjj, op: 2007/06/13 20:43