Welcome, Guest

TOPIC: Fietszadeltje voorop

Aw: Fietszadeltje voorop 31 Dec 2005 08:47 #160

• Gio van de Heuvel
k heb een zadeltje voor op mijn stang. Mijn dochtertje van 4,5 vindt het prachtig. Nadeel is dat ze de eerste 2 jaar nooit meer achterop wil omdat het zo gezellig is.
Ik bne geslaagd bij Wim kok in Utrecht.
Daar heb ik ook losse voetsteuntjes gekocht. door een dikke stang kon de standaardsteuntjes daar niet op.
Extra voordeel is, je kunt achterop ook nog een kind meenemen en ook nog grote fietstassen.
Ik raad het je echt aan !
The administrator has disabled public write access.

Aw: Fietszadeltje voorop 31 Dec 2005 08:47 #159

• Judith
Hoi Karin
In Hoofddorp (en dus verder vast ook wel) kon ik het zadel met stepjes gewoon bestellen. Ik geloof voor 25 euro.veel succes. Judith

Aw: Fietszadeltje voorop 31 Dec 2005 08:46 #158

• Karin
Mijn dochter van 3 mag, vanwege haar gewicht, in principe niet meer in het voorstoeltje (max 15 kg). Het zadeltje voor op de stang is voor kindjes van 2 - 4 jaar. Ik heb een grote fiets, dus ruimte genoeg. De bagagedrager is in gebruik voor de baby mee voor de maxi cosi waar ik mijn zoontje (3 mnd) mee vervoer.

Aw: Fietszadeltje voorop 31 Dec 2005 08:46 #157

• Theo
In principe kun je elk zadel op de stang bevestigen. Wat je nodig hebt is een beugel om 'm te monteren. Maar 1) is dat niet wat krap? en 2) kun je niet gewoon beter een voorstoeltje nemen?

Fietszadeltje voorop 31 Dec 2005 08:45 #156

• Karin
Hallo,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een fietszadeltje dat je voorop op de stang van de fiets kunt monteren om zo een kind mee te kunnen nemen. In Belgie moeten ze goed verkrijgbaar zijn, maar hier in NL kan ik ze tot nu toe niet vinden. Hebben jullie enig idee?

Groet, Karin