Welcome, Guest
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: Burley Piccolo plus stoeltje

Aw: Burley Piccolo plus stoeltje 13 Apr 2008 18:51 #1898

• Josien
Veel fietsplezier!
The administrator has disabled public write access.

Aw: Burley Piccolo plus stoeltje 13 Apr 2008 08:23 #1894

• femke
Hoi Josien,

Gisteren is onze Add Bike bezorgd. Martin vond het gelijk prachtig. Op zijn eigen fiets is hij altijd bang om te vallen en om over hobbels te rijden. Nu moeten we juist over de hobbels.

Groeten,

Femke

Aw: Burley Piccolo plus stoeltje 31 Mrt 2008 21:23 #1864

• Josien
Een burley is inderdaad wel fijner dan een addbike (wij hadden ze vorig jaar beiden mee). Maar de addbike is goed genoeg.
Zeg, een jaartje vanaf een vaste camping genieten van je vakantie met veel fietsen in de omgeving is ook lekker hoor. Wij hebben dat ook drie jaren gedaan toen het grut klein was en we er ook niet uit kwamen hoe we het georganiseerd kregen. De vouwwagen van mijn ouders was een leuk onderkomen. En de fietsvakanties kwamen vanzelf weer terug!

Aw: Burley Piccolo plus stoeltje 30 Mrt 2008 21:33 #1861

• femke
Hoi,

Een FollowMe is inderdaad ook een optie, maar de hele constructie wordt wel wat zwaar. Zeker met alle bagage erbij. Over de bagage gesproken, afgelopen jaar had ik de tent, 2 matjes en het speelgoed in de Burley Solo. Als ik voor compacte slaapzakken zorg (denk aan de Snugpak) en de kinderen op een celmatje slapen (die kun je altijd wel ergens aan vastbinden) kom ik er wel. Voor mezelf neem ik weinig mee, alle kleren en toilletspullen passen dan wel in de voortassen. Alleen als het teveel regent heb ik een probleem. Eten neem ik niet mee, dus zondag is verplicht een rustdag :) .
Een add bike moet nog wel aan te komen zijn. Dacht alleen weer aan de Burley Piccolo omdat deze fors in prijs zijn gedaald.
Ik denk niet dat mijn oudste volgend jaar zelf fietst maar je weet het nooit. Hij is er nu in ieder geval nog niet aan toe om zonder zijwieltjes te fietsen. De jongste wordt in mei 2, volgend jaar op de aanhangfiets zal ook niet gaan, maar als de oudste zelf fietst kan de kar natuurlijk gewoon weer mee. Of we blijven gewoon op een vaste camping.

Femke

Aw: Burley Piccolo plus stoeltje 30 Mrt 2008 19:34 #1859

• Josien
Kun je niet voor deze vakantie aan een tweedehands addbike komen? Dan kun je makkelijker een stoeltje bevestigen bij de aanhangfiets. Kun je daarna de addbike verkopen en volgend jaar, als er wellicht 1 van je kinderen zelf fietst, overgaan op de Burley. 't Is maar een ideetje. Ze verkopen allemaal goed op marktplaats, de goede aanhangfietsen, heb ik al gezien.
Maar hoe neem jij in je eentje alle bagage mee....

Aw: Burley Piccolo plus stoeltje 30 Mrt 2008 09:20 #1844

• reichbus
Hoi,

En zou een follow-me wat zijn? Die heeft zijn bevestigingspunt aan de as van het achterwiel. Ruimte dus voor fietsstoeltje. Maten van fietsen die er in passen zijn 12-20 inch. Onze dochter (nu 5.5 jaar) vindt het prachtig om aan de follow-me mee te fietsen. Zij heeft een 20 inch fiets met 6 versnellingen en het is merkbaar als zij echt meefietst.

Groeten,

Ingrid B.
  • Page:
  • 1
  • 2