Welcome, Guest
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: Burley Piccolo plus stoeltje

Aw: Burley Piccolo plus stoeltje 29 Mrt 2008 21:51 #1843

• femke
Hoi Josien,

De jongste kan nu nog gewoon in het voorstoeltje, maar je moet vooruit denken. Een kar is geen optie, ik fiets alleen met twee kinderen. Afgelopen zomer nog met de kar op vakantie gegaan maar de oudste van 4 1/2 is al 120cm en is daar nu echt te groot voor.

Groeten,

Femke
The administrator has disabled public write access.

Aw: Burley Piccolo plus stoeltje 28 Mrt 2008 21:37 #1842

• Josien
Hoi,
alleen op de fiets van mijn man kan de Piccolo gecombineerd worden met een Bobike stoeltje. Hij heeft een groot frame, 67 cm. Maar ik zou het niet aanraden voor een fietsvakantie, volgens mij kun je ook niet zo makkelijk fietstassen bevestigen. Kan je tweede kind ook al op een aanhangfiets? Dan zou ik twee aanhangfietsen aanraden, of een fietskar.
Groetjes, Josien

Burley Piccolo plus stoeltje 27 Mrt 2008 12:57 #1839

• femke
Het is op dit forum al wel eens gevraagd maar wellicht zijn er nieuwe ervaringen.
Wie heeft er ervaring met de Burley Piccolo aanhangfiets in combinatie met een achterstoeltje?
Hoe zit het met de stabiliteit van je fiets aangezien je een stoeltje hoog moet plaatsen en hoe hoog komt het stoeltje boven je bagagedrager?
En hoe groot moet je eigen frame zijn om dit uberhaupt voor elkaar te krijgen?
Dan is er natuurlijk ook nog het probleem met de achtertassen, kun je deze nog kwijt in combinatie met een stoeltje?
Zag op internet dat de Burley Piccolo vanwege de lage dollar sterk in prijs is verlaagd. Het verschil met een add+bike met 7 versnellingen is daardoor wel erg groot en de Piccolo komt vaak ook als beste aanhangfiets naar voren.

Femke<br /><br />Bericht gewijzigd door: femke, op: 2008/03/27 14:05
  • Page:
  • 1
  • 2