Welcome, Guest

TOPIC: Hase Trets

Aw: Hase Trets 05 Feb 2006 22:46 #364

• a3
waarom probeer je geen ligfietstandem,je kind kan vanaf plm 7 jaar(afhankelijk van lengte) tot volwassene mee achterop .Wij doen dit al geruime tijd en het is geweldig,deze zomer gaan we weer naar oostenrijk en de tandem is deelbaar ,zie fvoor fotoos deze site,
The administrator has disabled public write access.

Aw: Hase Trets 05 Feb 2006 21:56 #363

• Brigitte
Hoi,

Vrienden van ons hebben er een en hebben zo'n supergrote spatlap gemonteerd tegen het opspattend water en modder.
Een klein nadeeltje vind ik dat, ten opzichte van de vele voordelen van de fiets. Het is dat we al een andere aanhangfiets hebben staan, maar anders zou ik het wel weten!

Aw: Hase Trets 05 Feb 2006 21:48 #362

• Jorgen
Ook wij overwegen de Hase trets.
Jij hebt ermee proef gereden, dus vandaar de vraag of bij slecht weer je kind niet het opspatten van je achterwiel over zich heen krijgt.
Met onze Dolphin hebben we die ervaring namelijk wel, en gelukkig zit daar een overkapping op...

Aw: Hase Trets 29 Jan 2006 02:47 #347

• Paula
Wij denken erover deze aanhangligfiets te kopen. Heeft iemand ervaring met het meenemen ervan in de trein? Kun je 'm inklappen oid?

Groet, Paula

Aw: Hase Trets 31 Dec 2005 09:09 #202

• Hans en Marianne
Intussen hebben we zelf ervaring opgedaan. We hebben de fiets 2 dagen gehuurd in Amsterdam, bij de Ligfietswinkel.
Wat een sensatie, na 3 jaar een (slingerend-zwabberend-ik durf onderweg niet te drinken-nee, neem jij de kaart maar) Add Bike (ooit was ik daar echt blij mee, maar na dit wonder op wielen....).
Hij ligt fantastisch op de weg. We kregen een ligfietstas mee voor 30 liter, dus bagage is niet echt een probleem. Verder heeft de halve straat hier (met een dikke grijns) proefgefietst, maar de buurjongen van ruim 1.45 m (bijna 11 jaar) paste niet meer. Nu is het nieuwe model weer net wat langer... dus haalt 'ie het misschien toch tot 12 jaar.

Onze beide kinderen vonden het geweldig. Het model van vorig jaar (dat wij hadden) is niet heel handig om te stellen, de nieuwe beter. Voor ons wordt het 'm waarschijnlijk wel. Met afwisselend een kind in de fietskar en de ander op de aanhanger. Even de lengte aanpassen en weer verder.

Aw: Hase Trets 31 Dec 2005 09:09 #201

• Hans en Marianne
He, ik had het adres van de website van de ligfietswinkel nog mee willen sturen?!? Verdwenen.

Dan maar zo:
www.ligfietswinkel.nl

(zo moeilijk is het nu ook weer niet)