Welcome, Guest

TOPIC: Fietskar Nordic Cab

Aw: Fietskar Nordic Cab 19 Mrt 2010 20:34 #3015

• david
Wij rijden er nu ook mee, echt heerlijk, ik zag laatst een online shop waar je zelfs alle onderdelen kan bestellen via google kwam ik erop.
van vlag tot een complete kar.

Rijd heerlijk en onze dochter vind hem helemaal te leuk.

Zonnige groet

David
The administrator has disabled public write access.

Aw: Fietskar Nordic Cab 17 Dec 2008 18:16 #2203

• lies
ja die weet ik maar das nog ruim een uur rijden :ohmy: En om hem alleen te bezichtigen en daarna weer een uur terug te rijden met 2 kleine kinderen.... ;)

Aw: Fietskar Nordic Cab 17 Dec 2008 18:11 #2202

• reichbus
Kijk eens op: www.kidcarshop.nl/
Zij hebben ook een showroom en zitten in Hillegom.

Groeten,

Ingrid B.

Aw: Fietskar Nordic Cab 17 Dec 2008 14:29 #2201

• lies
Wij hebben deze kar ook op het oog. Alleen wil ik hem eerst zien, maar ik kan geen verkooppunten vinden? Heeft iemand die voor mij (Zuid Holland) Of weet iemand waar ik dat kan vinden?

Aw: Fietskar Nordic Cab 10 Nov 2008 11:46 #2172

• saskiajansen
Weet niet of het nog actueel is, maar wij hebben een fietskar van Nordic en zijn er ongelooflijk blij mee. We hebben een tweezitter en deze kar is net wat smaller als de andere tweezitters, waardoor hij goed fietst. Ik gebruik de kar voor onze dochter van 4,5 jaar en zoon van 1,5 jaar nu al een jaar tot volle tevredenheid. Groot voordeel vind ik dat de kar zeer makkelijk en snel afkoppelbaar is. Ik gebruik de kar namelijk ook veel voor boodschappen en naar school brengen. Mocht u aanvullende info willen hebben, hoor ik het graag.

Fietskar Nordic Cab 07 Sep 2008 12:05 #2124

• Maikell
Na lang zoeken is ons oog, door de gunstige prijs, gevallen op een fietskar van het merk Nordic Cab. Voordat we de kar echter aanschaffen willen we graag weten of er mensen bekend zijn met dit merk en, zo ja, wat hun ervaringen zijn. Op internet zijn, behalve enkele verkooppunten, geen gebruikservaringen te vinden.