Welcome, Guest

TOPIC: ATBklem bobike werkt niet

Aw: ATBklem bobike werkt niet 17 Mrt 2006 03:11 #441

• Martijn
Ralf Kavsek schrijft:
Ik heb een bobike maxi met atb klem gekocht voor op vakantie.
Ik heb het zitjhe gemonteerd. Los van het feit dat ik met de nokjes van mijn versnellingskabels in de knoei kom, deze moet ik omleggen met doorgaande kabels, raken mijn hakken vol de bevestiging op de staande achtervork. Ik heb een Santos SCC01 atb.
Heeft iemand hier meer ervaring mee of is deze combinatie gewoonweg niet geschikt?

Dit probleem had ik ook maar ik heb het stoeltje zo laag mogelijk gemonteerd. Of dit lukt op de santos met die kabel geleiding weet ik niet. Dat is een kwestie van proberen (zelf heb ik dat prbleem niet omdat de kabels over de liggende buis lopen). suc6
The administrator has disabled public write access.

Aw: ATBklem bobike werkt niet 31 Dec 2005 09:22 #219

• Doyle
Elizabeth,

I am looking for the same thing. Let me know if you find the answer and I will do the same. Or just post another response here.

Thanks,
Doyle
Dit E-mail adres wordt beschermd tegen spambots. U moet JavaScript geactiveerd hebben om het te kunnen zien.

Aw: ATBklem bobike werkt niet 31 Dec 2005 09:21 #218

• Elizabeth
Dear sir/madam,

I bought Bobike child bicycle seat, but it wouldn't fit on my mountain bike. I found out I need ATB-Kkem to assemble them together. Can you please tell me where to order it or buy it here in Maryland, United States. Or any city in America?

Sincerely,

Elizabeth

Aw: ATBklem bobike werkt niet 31 Dec 2005 09:20 #217

• Hans Jetten
Hoi, ik had hetzelfde probleem met m'n gazelle puerto en heb er het volgende op gevonden (in mijn situatie helpt het dus echt) Monteer de A.T.B. beugel niet op de zitbuis maar op de liggende buis, monteer deze dan wel onderste boven, dus de kromming omhoog. De bevestigingsnokken heb ik net onder m'n remnokken gemonteerd en m'n dochter zit prima zonder dat ik met m'n hielen haar tenen raak. Let wel op, doordat het zitje nu hoger gemonteerd is, ligt het zwaartepunt ook wat hoger en wordt de fiets wel iets minder stabiel. Veel succes, ik denk dat dit het proberen waard is:

Aw: ATBklem bobike werkt niet 31 Dec 2005 09:20 #216

• Theo
Ik heb de importeur om een reactie gevraagd

ATBklem bobike werkt niet 31 Dec 2005 09:19 #215

• Ralf Kavsek
Ik heb een bobike maxi met atb klem gekocht voor op vakantie.
Ik heb het zitjhe gemonteerd. Los van het feit dat ik met de nokjes van mijn versnellingskabels in de knoei kom, deze moet ik omleggen met doorgaande kabels, raken mijn hakken vol de bevestiging op de staande achtervork. Ik heb een Santos SCC01 atb.
Heeft iemand hier meer ervaring mee of is deze combinatie gewoonweg niet geschikt?