Welcome, Guest
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: Bagagedrager op Trek MT220

Aw: Bagagedrager op Trek MT220 10 Jul 2009 17:05 #2605

• gios
The administrator has disabled public write access.

Aw: Bagagedrager op Trek MT220 11 Jun 2009 07:39 #2557

• sandra
Hier hebben we de kids ook al snel fietstassen gegeven. Met spullen die weinig weten, maar wel ruimte in nemen. Onze oudste vond het als net 8-jarige een fantastische uitdaging om in de Franse heuvels 100 km op een dag te fietsen, hij was heel fanatiek. Nou, dan kun je best een paar fietstasjes op je fiets meenemen... (terwijl hij een paar maanden daarvoor al zat te zuchten als we 40 km gingen fietsen, gewoon in Nederland).

Aw: Bagagedrager op Trek MT220 10 Jun 2009 19:42 #2554

• Motomarz
Ja, maar: het gaat er toch niet om die fiets vol te laden?
Het gaat er om dat het kind ook het idee heeft zijn/haar eigen bagage zelf te vervoeren.

Als dat alleen een slaapzak en matje is, prima.
Maar ook dat moet ergens opgeborgen worden.

Aw: Bagagedrager op Trek MT220 10 Jun 2009 19:36 #2551

• Paula
Wij laten onze dochter lekker zonder bagage fietsen. Nu gaat het nog en kunnen we alle bagage verdelen over de twee ouderfietsen en aanhanger. Maar als het niet meer past denken we aan een bobtrailer. Dit heeft als voordeel dat het kind soepel fietst en ons gemakkelijk bij houdt.

Aw: Bagagedrager op Trek MT220 07 Jun 2009 17:58 #2542

• josien van baare
Wellicht een tip: Mijn broer nam onze add+bike over om op zijn mounrainbike te bevestigen. De speciale bagagedrager bleek precies te passen op de verlengde beugel van het bobike achterstoeltje wat hij eerst achterop had zitten. Anders was het nog lastig bevestigen geweest.

Aw: Bagagedrager op Trek MT220 07 Jun 2009 11:59 #2541

• Jeanet Emmens
Zoals Jeanet al zei heb ik een fietsendrager bij de Halfords gehaald (zwart alu) en die kon op de gaten in de achterbuis bevestigd worden (waar aan één zijde de beschermbeugel voor de derailleur ook aan zit)
De voorzijde heb ik een bevestigingsbeugel van de rode reflector gebruikt die volgens mij standaard op de fiets zat?! Ik wil daar nog een keer een metalen beugel voor halen maar dit zit al erg stevig. Immers heeft de voorste bevestiging meer een stabiliserende dan een dragende functie. Ik zal een foto plaatsen en als iemand vragen heeft dan lees ik het wel. SUCCES.
Wil je er een paar foto's van dan even een email adres, want met 50 kb kun je geen duidelijke foto plaatsen. Erik<br /><br />Bericht gewijzigd door: JeanetE, op: 2009/06/07 14:09
Attachments:
  • Page:
  • 1
  • 2