Welcome, Guest
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: GPS

Aw: GPS 04 Aug 2009 20:44 #2624

• sandraguyana
Wij gebruiken beiden, een gps en de kaart, een goede combinatie volgens ons. Wij voeren de route niet van tevoren in, maar stippelen de route uit op de kaart en gebruiken de gps als extra om precies te weten waar we zijn, ga je de juiste richting op als je in een stad de richting kwijt raakt,.....
The administrator has disabled public write access.

Aw: GPS 09 Jul 2009 11:13 #2600

• Helen
Wat mij nou zo lastig lijkt van GPS boven kaarten tijdens een fietsvakantie is dat je vooraf je route helemaal moet ingeven. Wij bekijken graag per dag hoe de route verder gaat en waarlangs, maar zonder computer wordt dat toch erg lastig of is dat een misverstand?

Helen

Aw: GPS 04 Jul 2009 10:55 #2599

• Martijn vB
Ik denk erover om de garmin 60 CSX te kopen. Heeft iemand ervaring met de fietskaart \"Onroute\" van Garmin? Zijn er alternatieven?

Aw: GPS 04 Jul 2009 08:02 #2598

• sandraguyana
Wij hebben een Garmin 60CSX met alleen het programma dat erbij zit.<br /><br />Bericht gewijzigd door: sandraguyana, op: 2009/07/04 10:02

Aw: GPS 02 Jul 2009 21:06 #2597

• RobertJanBakker
Garmin Colorado 300
Op een setje van 2 AA-batterijen (2700 mAh) gaat'ie ongeveer 16 uur mee, zonder de achtergrondverlichting te gebruiken.
Standaard aanwezige kaartmateriaal is voldoende, de ritten laad ik met Mapsource van Garmin, routes komen veelal van Bikely.com of van Viamichelin.nl
Zeer handig hulpmiddel maar geen garantie op foutloos rijden. Enige ervaring is wel een vereiste.
Komende vakantie staat inmiddels ingeprogrammeerd in het geheugen.

Succes!

Aw: GPS 01 Jul 2009 20:33 #2596

• josien van baare
ja...dat wil ik nu ook graag weten, welke GPS jullie gebruiken! Groetjes, Josien
  • Page:
  • 1
  • 2