Welcome, Guest
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: onderuitgezakt in fietskar

Aw: onderuitgezakt in fietskar 25 Apr 2011 10:11 #3974

• jgense
Dankje, Mariko, ik hoor het wel als je nog tijd hebt er voor.
Wat ik in ieder weer eens ga proberen is de riempjes zo strak mogelijk te doen.
Die zitjes zijn die bij Chariot ook zo slecht?
The administrator has disabled public write access.

Aw: onderuitgezakt in fietskar 24 Apr 2011 19:41 #3972

• Mariko
Hallo Jeroen,

Uiteindelijk is er door zwangerschap niet veel meer gekomen van de fietstochtjes, maar het beste werkte toch om iets zacht maar stevigs onder het zitje te doen en wat te spelen met de riempjes waarmee het zitje vast zit.

Vorig jaar zat m'n zoon naast de baby in de babyschelp voor korte ritjes en toen zat hij eigenlijk wel goed met dat opgevouwen stevige kussen onder de zitting en de meeste ophangriempjes van het zitje vrij strak.

(Het is er nog niet van gekomen, maar binnenkort gaan we kijken of het met z'n tweeën naast elkaar, zonder babyschelp, ook goed zit.)

Groeten,
Mariko

Aw: onderuitgezakt in fietskar 24 Apr 2011 19:18 #3971

• josien03
misschien vind je nog iets op www.fietskarretje.nl ? Daar zie ik ook allerlei peuterzitjes.

Aw: onderuitgezakt in fietskar 24 Apr 2011 18:45 #3970

• jgense
Hoi Jeroen
Zou je me wat meer uitleg geven over wat je nu precies hebt gedaan,of misschien fotos doorsturen .
Waar woon je?
Baal er van en kan niet omgaan met zitje met zoon van 1.5, hij schuift gewoon en wordt tegengehouden tussen dingen tussen zijn benen. Ik kan je wel wat fotos sturen.
Recht op zitten kan helemaal niet helaas.
Hoop dat je me kunt helpen!

Alvast bedankt
Jeroen

Aw: onderuitgezakt in fietskar 24 Apr 2011 18:41 #3969

• jgense
Hoi Mariko
Ben je er nog uitgekomen?
Ik heb zelfde probleem en kom er niet uit, mijn zoon schuift gewoon naar voren en wordt dan gestopt dan dat dingen tussen zijn benen. Recht op zitten op zitje of hoe je dat noemt lukt gewoon niet.
Baal er echt van en sta op punt om andere kar te kopen bijv de winther dolphin!

Gr
Jeroen

Aw: onderuitgezakt in fietskar 14 Aug 2009 08:54 #2636

• Marjorie
Wij hebben de burley d'lite dit jaar voor t eerst niet meer meegenomen, maar ik herken het ook wel.
Als ze kleiner zijn en naast een grotere broer/zus zitten deden we ook wel eens een opgevouwen badlaken onder zn billen, zodat hij hoger zat. Ik zou geen plankje onder de zitting doen, want daar wordt het erg oncomfortabel van. Dan voelen ze ieder bobbeltje en juist het hangende bankje zorgt voor extra vering. Als ze teveel naar elkaar toe gaan hangen. Aan de voorkant moet je wel de band met ring vastmaken zodat het bankje in 2 delen is verdeeld (hoe leg ik dit uit. de voetenruimte is dan in 2delen verdeeld. Maar dit geeft het bankje ook een tweedeling in de zitting. Als je het niet begrijpt, laat het dan weten, dan doe ik nog een poging ;)).
Als extra kun je er inderdaad nog een opgerold kleed of matje onder schuiven. Bij ons zaten ze eigenlijk vooral tegen elkaar aan als ze sliepen, en dat is denk ik wel zo comfortabel. Je kunt ook spelen met de rugleuning he? Volgens mij vonden ze het wel lekker zitten om niet al te rechtop te zitten. Alleen als ze sliepen deed ik wel eens zon reis nekkussentje om hun nekje, dat zag er wel wat beter uit. Maar ik denk dat de kinderen zelf er niets van merkten, of er geen last van hadden als het kussentje af viel, oid.

Groeten,
Marjorie
  • Page:
  • 1
  • 2