Welcome, Guest

TOPIC: lichtgewicht stoeltjes: losse rugleuning

Aw: lichtgewicht stoeltje 01 Apr 2010 20:58 #3075

• Judith
Bedankt voor de tip! Hier waren we naar op zoek.
The administrator has disabled public write access.

lichtgewicht stoeltje 01 Apr 2010 19:49 #3073

• Marjorie
Vorig jaar bleken die handige stoeltjes van Lafuma uitverkocht/nergens meer te krijgen te zijn. Ik zag net iets vergelijkbaars op de site van de fietsvakantiewinkel!
Voor zover ik kan zien is deze niet van Lafuma, maar van Bocamp oid. De prijs is vergelijkbaar, dacht ik zo uit mijn hoofd (19,75) en op de foto ziet hij er bijna hetzelfde uit. Dit is de site:
www.fietskaarten.nl/?knoopid=1021

Groetjes,
Marjorie

wat erg 13 Sep 2009 18:05 #2706

• Shoshana
Tsjee wat erg dat die Lafuma leuning-stoeltjes zijn uitverkocht. Ik heb inmiddels de Tatteljee Stele gekocht, ik hoop dat die net zo goed is (wel 2x zo duur).

Aw: lichtgewicht stoeltjes: losse rugleuning 02 Sep 2009 18:08 #2682

• Martin
Hallo,
ik volg dit topic met interesse omdat onze ChairB mini resorts de geest aan het geven zijn.
Hebben jullie misschien foto's van de besproken stoeltjes? Wellicht ook voor de knutselaars onder ons die zelf zo'n Lafuma willen klonen..
Ook die tafelconstructie met een omgekeerde Bob-kar ben ik benieuwd naar.

Groet, Martin.

Aw: lichtgewicht stoeltjes: losse rugleuning 01 Sep 2009 19:25 #2679

• josien van baare
met die zoektocht wens ik je dan veel succes...ik heb een maand geleden ongeveer 10 zaken gemaild en overal opperdepop....Als je ze vindt, laat het dan weten, wij willen er ook nog wel één! Had ik er vorig jaar nou maar 1 extra gekocht, bij de kampeermarkt in Eindhoven kostten ze maar 27 euro... Maar dit jaar helaas ook op.
Groet, Josien

Aw: lichtgewicht stoeltjes: losse rugleuning 01 Sep 2009 18:44 #2678

• Marjorie
OK, ik ben er weer op terecht gekomen. Het stoeltje van Lafuma heet: Lafuma rando chair. Bij de winkel waar ik hem heb gekocht (in Assen) staat nu inderdaad op de site dat hij per 1 aug. uitverkocht is en niet meer wordt geproduceerd...en dan was hij ook nog te koop bij een paar andere zaken. Met de naam van de stoel kom je nog op een paar sites.
Het zou wel heel erg jammer zijn als ze nergens meer te vinden zijn, want het is echt een fijn en licht stoeltje, en niet zo duur (ongeveer 35 euro) vergeleken met de Stelle. Onderweg waren er ook verschillende mensen op de fiets en met de kano die ons vroegen wat voor merk de stoeltjes zijn om ze zelf aan te schaffen.

Ik hoop dat het nog lukt om ze te vinden!!
Groeten,
Marjorie