Welcome, Guest

TOPIC: Vaude Ferret III: ervaring + stokken v. luifeltje?

Aw: Vaude Ferret III: ervaring + stokken v. luifeltje? 16 Sep 2009 19:11 #2719

• josien van baare
ai, ons was geadviseerd dat je met ritsen dicht juist de ritsen kapot duwt! Voor beide is vast iets te zeggen.
The administrator has disabled public write access.

Aw: Vaude Ferret III: ervaring + stokken v. luifeltje? 16 Sep 2009 08:49 #2718

• Sander
Proppen met ritsen open moet je eigenlijk niet doen. de reden hiervoor is dat je veel ernstige knikken in beide zijden van de rits krijgt.

Aw: Vaude Ferret III: ervaring + stokken v. luifeltje? 15 Sep 2009 19:20 #2717

• josien van baare
Wij hebben een andere Vaude (Monolith) voor de twee oudsten en laten de binnen - en buitentent aan elkaar zitten bij het inpakken. Wel zo handig. Pas als-ie na de zomer weer op zolder gaat maken we alles los en ruimen de tenten apart op in twee losse zakken. Maar op vakantie....proppen! (wel met ritsen open)

Aw: Vaude Ferret III: ervaring + stokken v. luifeltje? 14 Sep 2009 18:38 #2715

• Martin
laatste poging..
Attachments:

Aw: Vaude Ferret III: ervaring + stokken v. luifeltje? 14 Sep 2009 18:31 #2714

• Martin
Gezien de jeugdige leeftijd van de zoon van Suzan, zal er ofwel op de aanhangfiets, ofwel de Burley kar ofwel zijn eigen fiets, wel een vlag dienst doen.
Wij hebben de vlaggestok-in-2-delen van de Burley een 2e toepassing gegeven door deze te gebruiken als stok voor de luifel van onze Vaude Opera tent. Werkt geweldig en kost geen gram extra! Wie weet kun je ook zoiets prakkizeren. Groet, Martin. Bericht gewijzigd door: Martin, op: 2009/09/14 20:33 mwah, probeer een foto toe te voegen ter illustratie, lukt me niet, nu als bijlage?<br /><br />Bericht gewijzigd door: Martin, op: 2009/09/14 20:38[file]

Groet, Martin.

Bericht gewijzigd door: Martin, op: 2009/09/14 20:33
mwah, probeer een foto toe te voegen ter illustratie, lukt me niet, nu als bijlage?<br /><br />Bericht gewijzigd door: Martin, op: 2009/09/14 20:38
Attachments:

Aw: Vaude Ferret III: ervaring + stokken v. luifeltje? 14 Sep 2009 08:10 #2712

• Sander
Qua luifel ben je denk ik beter af met een extra tarpje dan 2 alu stokken om een deur uit te zetten. Want bij een uitgezette deur regent het nog steeds in.

Mooie tarpjes zijn van siliconen nylon en de modellen met een vorm van een dierenhuid spannen mooi gedeeltelijk over een tent. Dan heb je maar 1 stok extra stok nodig. Ik ben zelf wel gecharmeerd over de Wechsel Wing in Zero-G uitvoering, een lichtgewicht stokje is bijgeleverd.<br /><br />Bericht gewijzigd door: Sander, op: 2009/09/14 10:12