Welcome, Guest
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: tandem of hase trets

Aw: tandem of hase trets 09 Okt 2009 17:10 #2750

• gios
Hoi,
wij hebben de Trek-tandem, die mag je gerust een dagje uitproberen hoor!
Als je in de buurt van De Heen woont tenminste.;)
The administrator has disabled public write access.

Aw: tandem of hase trets 07 Okt 2009 14:14 #2748

• Martin
Grappig, ik had precies dezelfde gedachte als Ingrid. Wij zijn erg tevreden over de follow-me. Nadat we in de zomervakantie de follow-me hadden geintroduceerd voor onze jongste zoon van 4 (zodat de oudste zoon van 6 'gedwongen' werd de hele vakantie zelfstandig te fietsen, heb ik de follow-me overgezet op mijn dagelijkse fiets. Voor dergelijke ritjes (naar school, de stad in etc) is het namelijk ook een ideale combinatie.

Overigens is de aangehangen fiets er bij ons een met terugtraprem. Dat hield af en toe wel enige vocale correctie in (NIET ACHTERUIT TRAPPEN!!!!!) maar vormt intussen geen probleem meer.

Groet, Martin.

Aw: tandem of hase trets 07 Okt 2009 13:49 #2747

• reichbus
Ik zie dat je nog geen antwoord hebt. Ik heb er ook geen antwoord op. Maar heb je ook overwogen om een follow-me of aanhangfiets te nemen?
Voor ons zoontje van 4 (bijna 5 inmiddels) hebben wij gekozen voor een follow-me. We hebben daar een Islabike (Cnoc 16) bij gekocht. Hij fietst er heerlijk op. Hij kan zelf nog niet fietsen maar dat is geen beletsel voor hem. Het had natuurlijk geen Islabike hoeven zijn maar deze heeft geen terugtraprem.

Groeten,

Ingrid

tandem of hase trets 05 Okt 2009 18:56 #2745

• Luc
Onze oudste dochter (4jr) wordt onderhand een beetje groot voor het achterstoeltje.
Wij twijfelen nu tussen een Hase Trets of een \"childback\" tandem, zowel voor dagelijks gebruik als voor vakantie. Over beide staan hier enthousiaste verhalen, maar ze zijn ook allebei relatief duur. Voordat we zoiets aanschaffen willen het dan ook graag uitprobreren.

Weet iemand een adres waar je ze kunt huren (m.n. de tandem) of, eventueel, is iemand bereidt om zijn/haar tandem een half dagje uit te lenen tegen een vergoeding?
  • Page:
  • 1
  • 2