Welcome, Guest

TOPIC: Met bakfiets op fietsvakantie?

Aw: Met bakfiets op fietsvakantie? 09 Feb 2010 09:44 #2863

• blokdoorn
Mijn echtgenote reist dit traject bijna dagelijks voor haar werk per OV (wij rijden ook geheel geen auto).
The administrator has disabled public write access.

Aw: Met bakfiets op fietsvakantie? 09 Feb 2010 08:28 #2862

• Sander
Hmm daar zit toch wel bijna 1,5 uur OV reistijd tussen. Dat is best wel aanzienlijk voor zo'n klein stukje. Dat verbaast me wel als OV-fan.

Aw: Met bakfiets op fietsvakantie? 08 Feb 2010 20:24 #2861

• Judith
Motomarz schrijft:
Zeg Judith: Als je het laatste regeltje van Johan even leest: Almere - Dronten is de wereld niet uit,
dus grijp je kans en spreek wat af!

groet van een mede-Almeerder :)
Zonder auto is Dronten nog best ver vanuit Almere ;)
Ik word wel steeds meer verliefd op de Onderwater tandem...

Aw: Met bakfiets op fietsvakantie? 07 Feb 2010 20:38 #2850

• blokdoorn
wat ik nog vergeten was: met een extra zadel en voetenplankje kan een kind vanaf een jaar of anderhalf tussen jou en het stuur zitten. Je hebt dan heel leuk contact tijdens het fietsen. Ons mannetje van anderhalf zit er geregeld voor kortere ritjes, op fietsvakantie kun je het dan afwisselen met de fietskar, wat ook voor het kind afwisseling geeft en het nadeel van de fietskar (weinig contact) sterk verminderd.

Overigens, Workcycles in Amsterdam heeft ze staan; zoals gezegd: bij mij uitproberen met fietskar kan en mag ook. Overigens, een langer ritje zegt meer dan een blokje om bij een fietsenzaak. Na een dag met een gehuurde aanhangfiets rondgereden te hebben, was mij duidelijk dat dit niets voor ons is.

Bericht gewijzigd door: jblok, op: 2010/02/07 21:42<br /><br />Bericht gewijzigd door: jblok, op: 2010/02/07 21:44

Aw: Met bakfiets op fietsvakantie? 07 Feb 2010 19:08 #2848

• Motomarz
Zeg Judith: Als je het laatste regeltje van Johan even leest: Almere - Dronten is de wereld niet uit,
dus grijp je kans en spreek wat af!

groet van een mede-Almeerder :)

Aw: Met bakfiets op fietsvakantie? 07 Feb 2010 15:01 #2846

• Judith
Zou leuk zijn als zo'n tandem te proberen is op de fiets/wandelbeurs. En anders gaan we daarna even in Amsterdam een fietsenwinkel zoeken die ze verkopen om te kijken of het bevalt. In Almere waar we wonen worden ze volgens mij niet verkocht.