Welcome, Guest

TOPIC: Met bakfiets op fietsvakantie?

Aw: Met bakfiets op fietsvakantie? 29 Jan 2010 21:48 #2827

• Sophie
hallo,

wij rijden elke dag mmet de kinderen (4 ; 2.5 ; en 5 maanden) met de bakfiets. We hebben een Gazelle Cabby. We zijn over deze fiets heel erg tevreden. We zijn er 1 maal mee vanuit Mechelen naar Weert (NL) gefietst. Was fijn fietsen. Toch besloten we om het jaar nadien met een fietskar te rijden, we kochten een 2de hand buley d'lite. De fietskar staat nu op zolder en word elk jaar uitgehaald om op fietsvakantie te gaan. Voor dagelijks gebruik rijden we met de bakfiets.

Veel succes met je keuze
The administrator has disabled public write access.

Met bakfiets op fietsvakantie? 29 Jan 2010 20:54 #2826

• Judith
Ik zit te denken om een bakfiets aan te schaffen. Ik twijfel nog tussen de Gazelle Cabby en een tweewiel Cargobike van bakfiets.nl.

Nu vroeg ik mij af of zo'n bakfiets licht genoeg zou fietsen om mee op fietsvakantie te gaan. We hebben nu een Burley d'lite en die wordt toch best wel zwaar met twee meiden (in de zomer 5 en 1,5 jaar oud). Zou een bakfiets lichter fietsen?
Misschien dat de oudste op een aanhangfiets kan, maar ik denk dat ze er nog te klein voor gaat zijn. Ze is nu 1 meter lang.

Heeft iemand ervaring met een fietsvakantie op een bakfiets? Of langere tochten op een bakfiets?
The administrator has disabled public write access.