Welcome, Guest

TOPIC: WeeHoo i-Go trailer

Aw: WeeHoo i-Go trailer 15 Mrt 2010 09:28 #2995

• Judith
Nou dat valt even tegen. Op mijn (kleine) fiets, maat S frame, past de Weehoo niet :(
De Weehoo kan niet meedraaien omdat ik het niet hoog genoeg kan vastzetten op mijn zadelpen.
Misschien zou het kunnen passen als ik mijn achterdrager eraf haal, maar dat is niet echt handig op vakantie. En in de stad heb ik ook de ruimte nodig voor boodschappen achterop.

Weet alleen niet zo goed wat ik ermee moet doen. Terug sturen naar Engeland is best prijzig. Ik heb het nu even op marktplaats gezet. Zou makkelijker zijn als iemand het gewoon komt ophalen.
The administrator has disabled public write access.

Aw: WeeHoo i-Go trailer 05 Mrt 2010 13:22 #2963

• els
Spannend, ik wacht jouw ervaringen even af... Heb hem het vroegst einde van de zomer nodig (kind moet nog even groeien).

Aw: WeeHoo i-Go trailer 05 Mrt 2010 10:04 #2962

• Judith
Ik heb de Weehoo besteld in de UK. Het kwam met een extra bevestiging voor een tweede fiets op 302 euro inc verzendkosten.
Nu maar hopen dat het niet gaat tegenvallen ;)

Aw: WeeHoo i-Go trailer 26 Feb 2010 11:04 #2911

• Sander
Inderdaad geen invoerrechten vanuit EU-landen. Ander voordeeltje van de UK is dat de pond nu relatief laag staat.

Aw: WeeHoo i-Go trailer 26 Feb 2010 07:47 #2909

• els
Oh, ik heb het al even nagezocht, vanuit de VS betaal je nog invoerrechten, vanuit UK niet (Europese Unie) dus dat is veel gunstiger.

Aw: WeeHoo i-Go trailer 26 Feb 2010 07:38 #2908

• els
Oh dat valt me reuze mee. Weet je of er ook nog invoerbelasting betaald moet worden en of er dan nog verschil is tussn VS en UK?