Welcome, Guest

TOPIC: WeeHoo i-Go trailer

Aw: WeeHoo i-Go trailer 25 Feb 2010 19:44 #2907

• Judith
Ik heb nog gemaild met Weehoogear.com over de leverbaarheid in Nederland vanuit de VS. Ze schreven dat ze het met Fedex kunnen versturen voor $470 (ongeveer 320 euro), levertijd 5-7 dagen.
Bij www.weehoo.co.uk is de fiets inc verzendkosten 282 euro.

De handleiding had ik inderdaad al bekeken. Jammer dat het op een mountain bike wordt vastgezet zonder bagagedrager. Daar ben ik zo benieuwd naar hoe de aanhangfiets te combineren is met een bagagedrager.
De WeeHoo zal vast nog niet te bewonderen zijn op de fiets/wandelbeurs ;)
The administrator has disabled public write access.

Aw: WeeHoo i-Go trailer 25 Feb 2010 13:32 #2902

• els
De ketting loopt grotendeels door een buis en er is een kettingkast. Dus zou niet moeten lukken om die vingertjes er tussen te krijgen.
Het wiel is dan nog deels afgedekt door de tas.

Aw: WeeHoo i-Go trailer 25 Feb 2010 13:11 #2901

• josien van baare
misschien een overdreven veiligheidsvraag...maar zouden de vinger niet makkelijk bij de ketting kunnen tijdens het fietsen??

Aw: WeeHoo i-Go trailer 24 Feb 2010 13:52 #2898

• els
Van de weehoo-site: http://www.weehoogear.com/index.html

i-Go passenger weight capacity is 60lbs plus 15lbs for cargo

Children must be between 38 and 52 inches tall to ride in the Weehoo.

Dus tot ze een kilo of 27 zijn en 1.32 meter. Geen idee hou oud je dan bent gemiddeld (die van mij is zo ver nog lang niet).

OP de weehoo-site kun je trouwens bij support de handleiding downloaden, daar wordt wellicht jouw vraag ook in beantwoord judith.

Ha, ik ben echt helemaal enthousiast geworden over dit karretje!

Aw: WeeHoo i-Go trailer 23 Feb 2010 20:55 #2895

• josien van baare
Oh, tot welke leeftijd zouden kinderen erin kunnen? (Of er op)Lijkt me namelijk ook een geweldige fiets voor kinderen die motorische problemen hebben en niet goed zelfstandig kunnen fietsen. Nu zitten die vaak voorop een tandem. Dit ziet er wel sportief uit...

Aw: WeeHoo i-Go trailer 23 Feb 2010 20:50 #2894

• josien van baare
Over je bagage: Je moet dan opletten dat de stang van de aanhangfiets over de tassen heengaat, dus opletten hoe hoog je je tassen inpakt. Wij moeten daar met de Burley Piccolo ook altijd rekening mee houden.
Verder ken ik deze aanhangfiets niet. Ziet er wel blits uit.