Welcome, Guest

TOPIC: WeeHoo i-Go trailer

Aw: WeeHoo i-Go trailer 23 Feb 2010 12:58 #2893

• Judith
Op de site staat dat de aanhangfiets geschikt is voor kinderen van 97 cm t/m 132 cm.

Mijn dochter is 4,5 jaar, maar wel klein voor haar leeftijd (1 meter)
The administrator has disabled public write access.

Aw: WeeHoo i-Go trailer 23 Feb 2010 11:17 #2892

• els
Hoi

Geen antwoorden, alleen meer vragen!;)
Vind het er ook interessant uitzien. Hoe oud is jouw dochter?
Wij gaan als zoon bijna 4 is een paar maanden fietsen in Thailand/Maleisie en ik ben dan bang dat ie niet meer zo lang in de kar wil zitten en nog te klein is voor een gewone aanhangfiets. Ik vind dit wel een hele mooie tussenvorm (en een stuk betaalbaarder dan de Hase-trets).
Enig idee hoe lang de benen moeten zijn om in de kortste stand mee te kunnen trappen?
Bij ons zou ie achter een ligfiets moeten, zouden we ook even moeten kijken hoe dat kan.

Zijn er nog mensen die meer van dit soort aanhangfietsen kennen?

WeeHoo i-Go trailer 22 Feb 2010 21:46 #2891

• Judith
Kennen jullie de WeeHoo i-Go trailer?

Ik zit er sterk aan te denken om deze te kopen. Mijn dochter (1 meter) kan nog niet zelfstandig fietsen en op een gewone trailer zie ik haar nog niet fietsen. Ze heeft niet echt een goede concentratie en ben dan bang dat ze er makkelijk af zou vallen als ze even niet oplet.

Ik dacht eerst aan een tandem of bakfiets, maar een aanhangfiets is wel praktischer als we ook de fiets zouden moeten vervoeren met trein/auto.

Nu vroeg ik mij alleen af of je de WeeHoo op alle fietsen kan monteren. Ik heb een Giant hybride fiets en moet natuurlijk wel mijn achterdrager kunnen gebruiken voor fietstassen tijdens de vakantie. Wat denken jullie zal dat een probleem zijn?

Je kan de WeeHoo nu trouwens in de UK kopen via www.weehoo.co.uk/