Welcome, Guest

TOPIC: Follow me stabiel?

Aw: Follow me stabiel? nog een paar vragen... 29 Mrt 2010 18:05 #3060

• Judith
Nog een vraag over de Follow me.

Hoe makkelijk koppel je de fiets aan en af? En hoe makkelijk kan je de Follow me van fiets wisselen?
Is het aan te raden om bij regelmatig wisselen een tweede Follow me aan te schaffen (we wisselen dagelijks van halen en brengen naar school)?
The administrator has disabled public write access.

Aw: Follow me stabiel? 27 Mrt 2010 20:54 #3051

• Sophie
vind ook dat dit prima gaat. Heb al enkele keren onze zoon ergens afgezet en dan met lege fiets in de folow-me terug gereden en was heel stabiel

Aw: Follow me stabiel? 27 Mrt 2010 20:18 #3049

• sandra
Geen probleem hoor. De kinderfiets (of aanhangfiets) kan soms wel wat 'meehobbelen' als je over hobbels of klinkerweggetjes rijdt. Maar prima te doen dus.

Aw: Follow me stabiel? 27 Mrt 2010 19:12 #3047

• reichbus
De follow me + lege fiets is volgens mij stabieler dan wanneer er een kind op zit. Een lege fiets volgt netjes het spoor van de grote fiets. Het voorwiel hangt nl. stevig vast in de follow-me. Als er een kind op de fiets zit dan is hij nog steeds stabiel maar als een kind wat wilder zit te doen op de fiets dan voel je dat wel.

Onze zoon, nu inmiddels 5, fietste vorig jaar lekker mee op zijn cnoc. Wij hebben toen 30-40 km gereden en dat ging goed. Natuurlijk fietste hij niet de hele tijd mee. Maar hij heeft wel al die tijd op zijn cnoc gezeten. Deels moest hij wel (geen kar en zusje op het zadeltje voor bij mama) maar ik heb hem ook niet gehoord. Hij had het er zeer naar zijn zin.

Groeten,

Ingrid

Follow me stabiel? 27 Mrt 2010 18:43 #3044

• Judith
Hoe stabiel fietst een follow me als er geen kind op de fiets zit?
Ik kan me voorstellen dat mijn dochter tijdens een vakantie het niet een hele dag volhoudt om mee te fietsen. Aangezien de fietskar mee is, kan ze dan in de fietskar. Is de Follow me wel stabiel genoeg dat je er met een lege fiets achter goed mee kan fietsen?