Welcome, Guest
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: keuze tent

Aw: keuze tent 11 Apr 2010 19:22 #3105

• Silvie
Wij hebben een paar weken geleden de multinova aangeschaft. We hebben dus nog geen gebruikservaringen. Op internet hebben we de Nordisk ook gezien. Reden voor ons om deze tent niet te kiezen, was dat dit een langslaper is en geen dwarsslaper, zoals de multinova. Daardoor is de tent nog langer (6 m i.p.v. 5 m van de multinova). Dat lijkt ons erg onhandig met opzetten. Ook heb je daardoor geen bagageruimte meer in de punten en het middenstuk lijkt niet al te groot voor alle spullen.

Tip voor als je de multinova gaat aanschaffen: Birland is overgenomen door Lowland, waardoor de multinova een ander \"etiketje\" krijgt. bij Carl Denig in Nieuwegein hebben we de Birdland Multinova daarom voor 750 euro kunnen kopen in plaats van 1000. Ik weet niet of ze nog exemplaren hebben, maar anders misschien in andere buitensportzaken ook met korting.
The administrator has disabled public write access.

Aw: keuze tent 10 Apr 2010 21:45 #3098

• BBS
Beste Quinten,
Ik ken de Nordisk niet, ziet er wel goed uit ( heb even gegoogeld). wij hebben een multi nova en die bevalt erg goed. Kan me niet herinneren dat we de Nordisk destijds gezien hebben. Weet wel dat het toen ( 4 jaar geleden) verreweg de lichtste was in zijn soort. Het opzet gemak is erg groot, echt zo gebeurt. Erg handige bijkomstigheid is dat je er ook twee tentjes van kan maken. Onze oudste twee kinderen ( 4 en 7 ) vinden een eigen tentje ook wel stoer. En we hebben zo ook wel meegenomen tijdens een \"gewone\"kampeervakantie. Sliepen wij met de jongste in een grote katoenen tent en de oudste twee in een halve multi-nova.
succes bij de keuze
BBS

keuze tent 10 Apr 2010 18:49 #3097

• quinten
We staan op het punt om een vierpersoonstent te kopen. We twijfelen tussen Birdland Multinova en de Nordisk Lagerlof. Op deze site staat veel positiefs over de multinova, maar het prijsverschil is groot. Terwijl de lagerlof lichter en waterdichter lijkt.
Heeft iemand de twee beter kunnen vergelijken dan via internet? Graag tips.
Gr. Quinten
  • Page:
  • 1
  • 2