Welcome, Guest
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: welke aanhangfiets

Aw: welke aanhangfiets 02 Aug 2010 18:00 #3518

• Willem Jongman
Ik heb er destijds een aantal uitgeprobeerd. De Burly Piccolo was de minst wiebelige. Uiteindelijk hebben we toen een Thorn Voyager childback tandem gekocht. Dat fietste heel veel beter, en omdat ik zelf ook een nieuwe vakantiefiets nodig had was het niet duurder. Wat mij betreft is er geen betere oplossing.
Willem
The administrator has disabled public write access.

Aw: welke aanhangfiets 06 Jun 2010 19:03 #3340

• roco
Hoi,

Wij hebben inmiddels (via marktplaats) een follow me en ik vind het echt helemaal geweldig en het belangrijkste zoonlief ook! Hij kan nu sinds 3 weken zonder wieltjes en wil niets anders dan fietsen en ook lange tochten. Echt heerlijk.

Groetjes Corine

Aw: welke aanhangfiets 04 Jun 2010 21:26 #3332

• bosbesjes
Wij hebben toen de kinderen nog niet volledig zelf fietsten een aanhangfiets gehad en daarna een follow me erbij gekocht. Die laatste is echt ideaal. Het fietst heel stabiel en je kind helpt je mee om de berg op te komen. Als je kind zelf een stukje wil fietsen kan dat ook. Wij hebben er heel veel plezier van gehad. Fietsen tot 20\" kunnen er in gehangen worden. De aanschafprijs was wel wat hoog )nieuw) maar tegenwoordig staan ze ook regelmatig op Marktplaats.

Aw: welke aanhangfiets 03 Jun 2010 20:22 #3325

• Ann
We hebben een burley maar het probleem is dat we nog geen oplossing hebben voor ons 2de kindje om deze op de fiets mee te nemen
De Burley zelf is heel stabiel want ik heb reeds gezien met een bike on ride dat ze scheef hangen en dat is niet bevordelijk. Echter uit de testen staat deze gequoteerd als 2de beste

Aw: welke aanhangfiets 13 Apr 2010 12:26 #3116

• mama_spookje
het is zo een add+bike geworden :)

trouwens door al die fijne dingen hier te lezen op het forum en de site krijg ik best veel zin om lange tochten te doen en wie weet me wel eens te wagen aan een echte fietsvakantie.

groetjes

Aw: welke aanhangfiets 12 Apr 2010 19:47 #3113

• josien van baare
En ga gerust tweedehands zoeken op Marktplaats ofzo want die fietsen blijven het prima doen!
  • Page:
  • 1
  • 2