Welcome, Guest
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: welke aanhangfiets

Aw: welke aanhangfiets 12 Apr 2010 19:41 #3112

• mama_spookje
ik heb er even over gedacht maar men man vond het niet zo een goed idee precies... en aan opbergruimte zijn we toch ook aant werken om een grote fietsenstaanplaats te maken dus daar hoef ik het niet voor te doen ;)
The administrator has disabled public write access.

Aw: welke aanhangfiets 12 Apr 2010 19:25 #3110

• Sophie
hoi,
waarom denken jullie niet eens over een folow-me? Je kind kan zelf fietsen en als ze even moe wordt koppel je haar fiets aan de jouwe.

Aw: welke aanhangfiets 12 Apr 2010 17:47 #3109

• sandraguyana
Wij hebben sinds 2 jaar geleden een add-bike. Ik geloof dat we er €350,- voor betaald hebben, 3 versnellingen. Onze dochter is er vanaf haar 4 op gaan fietsen en wij zijn er erg tevreden over. De fiets volgt makkelijk, met of zonder kind. Is makkelijk aan en af te koppelen, en er kan nog bagage achterop de \"trekfiets\" door de speciale pakkendrager met het bevestigingspunt achterop.
Onze dochter kan meefietsen, maar dit hoeft niet perse. Wij gebruiken de fiets voor zowel de korte afstanden als voor langere afstanden als we aan het reizen zijn. beide bevallen ons erg goed.
Kortom wij zijn erg tevreden over de Add-bike. De andere fiets ken ik niet dus daar kan ik niets over zeggen.<br /><br />Bericht gewijzigd door: sandraguyana, op: 2010/04/12 19:49

welke aanhangfiets 12 Apr 2010 17:31 #3108

• mama_spookje
hallo,
onze dochter wordt nu in juni 5 jaar.
ze kan op haar kinderfiets rijden zonder steunwieltjes en ik kan me wel voorstellen dat ze nu ook wel eens een fietstocht wil meefietsen. daarom zijn we nu op zoek naar een aanhangfiets ofzo. omdat ze toch ook niet te lang kan fietsen.
maar zelf hebben we er weinig ervaring mee, maar ik wil toch een goede hebben waar we lang plezier aan kunnen hebben.
en er moet nog een kinderzitje op de fiets kunnen voor ons zoontje van 2 jaar.
het zou zijn om haar naar school soms te brengen en om fietstochten af en toe te maken van een 40km
wat raden jullie aan en wat zijn de prijzen zowat?
ik dacht aan een add+bike of bike2go

groetjes
  • Page:
  • 1
  • 2