Welcome, Guest
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: Babyschaal in Burley D'Lite

Aw: Babyschaal in Burley D'Lite 03 Mei 2010 07:39 #3196

• Judith
Wij hadden er de eerste maanden ook de verkleiner van de maxi-cosi erin. Op mijn avatar zie je trouwens mijn kinderen in de Burley en de jongste in de babyschaal.
The administrator has disabled public write access.

Aw: Babyschaal in Burley D'Lite 02 Mei 2010 12:10 #3188

• roco
Hoi,

Wij deden inderdaad ook de verkleiner van de maxi cosi er in het begin in. Het zal inderdaad aan het merk kar liggen dat wij hem niet zo plat kregen in de croozer.

Groetjes Corine

Aw: Babyschaal in Burley D'Lite 01 Mei 2010 12:36 #3186

• josien van baare
In de Burley konden wij de weber wel vrij plat leggen. De verkleiner van de maxi-cosi erin gaf extra steun.

Aw: Babyschaal in Burley D'Lite 01 Mei 2010 11:42 #3185

• roco
Hoi,

Wij hadden er eentje van Weber volgens mij hij was van babyschaal.nl. Ik vond hem zelf vrij rechtop staan het kind lag er niet echt in. We hadden hem in de 2pers. Croozer en ik vond dat het kind vrij snel te groot was en met zijn voeten te ver naar voren stak om de klep dicht te maken. Eerder hadden wij de maxi cosi erin en ik vond dat voor het kind beter maar goed bij langere tochten heb je meer bagage.

Groetjes Corine

PS kan even niet zien waar je woont maar die van ons is te koop en je mag hem altijd even komen uitproberen.

Aw: Babyschaal in Burley D'Lite 30 Apr 2010 20:12 #3183

• Judith
Wij hadden een Melia school in de Burley d lite. Vanaf 2 maanden hebben we het gebruikt. Toen ze 7 maanden was zijn we ermee op vakantie geweest. De bevestiging is misschien niet heel makkelijk, maar over het algemeen laat je de schaal toch in de fietskar en dan maakt dat niet uit. Ze lag er wel goed in.

Aw: Babyschaal in Burley D'Lite 29 Apr 2010 22:17 #3173

• femke
Ik gebruik de hangmat van Chariot in de Burley Solo. Die hang ik aan het frame. Ik neem aan dat dit bij de Burley d'Lite ook zal kunnen.
  • Page:
  • 1
  • 2