Welcome, Guest

TOPIC: slaapzakken

Aw: slaapzakken 02 Mei 2010 20:26 #3195

• Marijnje
die hebben we (rood van buiten, stoplicht erop?)
Dank je voor het aanbod!
The administrator has disabled public write access.

Aw: slaapzakken 02 Mei 2010 19:00 #3191

• josien van baare
Wij hebben nog een Colemann mummiemodel kinderslaapzak over. In prima staat, alleen zijn de kinderen nu te groot. Tot 7 jaar kunnen ze er goed in slapen en lekker warm. Wie wil 'm voor een klein prijsje overnemen?

Aw: slaapzakken 02 Mei 2010 17:43 #3190

• Marijnje
Wij kochten gisteren vreselijk dure donzen slaapzakken voor ons, en kiezen er ook voor om de kinderen in hun gewone dekenmodel slaapzak te laten gaan.

Nu maar eens zien hoe we alles op de fiets krijgen...

We hebben nog een dag. Want morgen nog steeds vreselijk weer. Vanaf dinsdag is het goed!

Marijn

Aw: slaapzakken 30 Apr 2010 20:13 #3184

• Marijnje
Mag ik je vragen waarom je geen dons wilt?

Marijn

Aw: slaapzakken 30 Apr 2010 20:09 #3182

• Judith
Wij zijn ons ook aan het verdiepen in slaapzakken die geschikt zijn in het voor/naseizoen. We willen geen dons waardoor de keuze al wat beperkter is als je lichtgewicht wilt.
We denken nu aan Vaude Kiowa slaapzakken. Waarschijnlijk de 500. Die zijn geschikt tot 6 graden. Ik denk niet dat we met kouder weer nog gaan kamperen. Dat wordt te koud voor de kinderen. Als het te koud is kunnen we er altijd nog een fleecedeken over doen of een lakenzak in de slaapzak doen.

Aw: slaapzakken 30 Apr 2010 13:30 #3178

• Paula
Wij hebben vorig jaar twee hele luxe (370 euro/stuk) donzen slaapzakken gekocht. Superlicht (900 gr.) en klein pakketje. Merk: Western Mountaineering. Toch heb ik het idee, dat als ik me omdraai dat ik het dan even koud heb. Ons model is vrij ruim, dat zou de oorzaak kunnen zijn. Dons voelt wel heel prettig aan. Je moet buiten de fietsvakanties om wel genoeg bergruimte hebben, want de slaapzakken dienen losjes in een grote zak bewaard te worden. Voor de kinderen hebben we heel gewone, dekenmodelslaapzakken, jip en janneke van de HEMA. Ze groeien zo snel en het zijn dan toch nog vrij lichte en kleine pakketjes. Groet, Paula