Welcome, Guest

TOPIC: hobbelende dreumes in fietskar

Aw: hobbelende dreumes in fietskar 02 Aug 2010 17:54 #3516

• Willem Jongman
Voor heel jonge kinderen is dit niet goed, en dat moet je dus ook zeker beperken. Daarna is het vooral niet fijn voor ze. Mijn advies zou ook zijn Schwalbe Big Apple banden te monteren in de breedste maat die op je kar past (keuze: 50, 55 en 60 mm, in werkelijkheid wel iets smaller), en erg zacht op te pompen (2 bar). Dat is echt comfortabeler, en loopt ook nog eens flink lichter dan de goedkope banden die er normaal op de meeste karren zitten.
Willem
The administrator has disabled public write access.

Aw: hobbelende dreumes in fietskar 18 Mei 2010 07:22 #3284

• roco
Hoi,

Wij legden in het begin de verkleiner van de maxi cosi in de babyschelp dan ligt het hoofdje ook iets vaster. Maar helemaal voorkomen kun je het niet.

Het is natuurlijk wel vervelend om te zien maar zolang ze niet gaan huilen, hebben ze er geen last van denk ik dan altijd maar. Of ben ik dan een hele slechte moeder?

Groetjes Corine

Aw: hobbelende dreumes in fietskar 17 Mei 2010 13:51 #3273

• Innie
Wij hebben als ondersteuning onze slaapmatjes naast ons zoontje in de gordel geplaatst. Hierdoor leude hij hierop. Maar echt heel strak in snoeren zodat hij geen kant op kan gaat denk ik niet echt.

Aw: hobbelende dreumes in fietskar 17 Mei 2010 08:31 #3265

• Judith
Wij hebben nieuwe banden gekocht voor de Burley, Schwalbe Big Apple banden. En die inderdaad niet te hard oppompen. Dan krijgt de fietskar een beetje vering.
En in de fietskar plaatste ik de slaapzakken als extra ondersteuning. Dan lag ze daartegenaan te slapen.

Aw: hobbelende dreumes in fietskar 16 Mei 2010 19:35 #3262

• Motomarz
Volgens mij is daar niet veel aan te doen,
behalve een lekker zacht kussentje kopen,
en dat onder haar hoofd te leggen.

Oh ja, banden van de kar iets minder lucht geven,
dan vangen die de grootste klappen op.

hobbelende dreumes in fietskar 16 Mei 2010 19:31 #3261

• Teun
We willen in juni een maand kamperen met onze dochter. Dit weekend hebben we geoefend. Ze vond het kamperen erg leuk. Ook het fietsen vond ze leuk. Ze zit in een burley d'lite fietskar in een peuterschelp.

Wat ons opviel is dat ze nogal op en neer klotst als ze slaapt. Ook als we, als ze eenmaal slaapt, stoppen om haar nog iets steviger in te snoeren hobbelt ze daarna behoorlijk op en neer met haar hoofdje. Als we over bijvoorbeeld een tegelfietspad fietsen dat niet helemaal recht ligt.

Hebben andere mensen dit ook? En weet iemand of er wat aan te doen is?

groet,

Teun