Welcome, Guest

TOPIC: puky skyride 24 \"

Aw: puky skyride 24 \" 02 Aug 2010 17:48 #3515

• Willem Jongman
Wat mij betreft zijn de kinderfietsen van het Engelse Islabikes de beste kinderfietsen voor vakantiegebruik. Ze zijn ook een heel stuk lichter dan deze Pukies
Willem
The administrator has disabled public write access.

Aw: puky skyride 24 \" 03 Jun 2010 08:20 #3321

• Arkel
Hier ervaring met de 20\" versie.

Ik weet niet of het ook opgaat voor de 24\"versie, maar wat wij het grote voordeel vonden is de verhouding zadel stuur. We hebben ook naar andere fietsen gekeken, maar daar moest onze zoon bijna plat voorover gaan liggen om goed bij het stuur te kunnen. Bij deze fiets niet.

Zelf vindt ik het gewicht van de fiets juist wel meevallen. Als ik hier fietsen van vriendjes wel eens aan de kant moet zetten ( onbestemde merken) dan voel ik toch we verschil.

groetjes

Aw: puky skyride 24 \" 03 Jun 2010 08:16 #3320

• dalal marouf
Hallo Heleen bedankt voor je snelle reactie, we nemen het zeer zeker mee in onze beslissing, vriendelijke grooten Dalâl Marouf

Aw: puky skyride 24 \" 02 Jun 2010 17:10 #3319

• Helen
Onze dochter heeft sinds kort de Puky skyride 20\" met 3 versnellingen. Deze is echter alleen voor de normale boodschapjes naar het dorp bedoeld. We hebben deze inderdaad ook vanwege het lage frame gekozen, maar ik vind de fiets toch nog loodzwaar in verhouding tot het gewicht van het kind. Ook valt mij op dat ze de tweede versnelling nog te zwaar vindt en eigenlijk steeds in de eerste fietst. Maar misschien is die verhouding met 7 versnellingen beter. Het hangt er natuurlijk vanaf hoever en hoelang je gaat fietsen, maar ik zou persoonlijk voor langere tochten voor een lichter model kiezen.
Succes ermee.
Helen

puky skyride 24 \" 02 Jun 2010 10:10 #3318

• dalal marouf
hallo, zijn er mensen bekend met het kinderfietsmerk Puky Skyride. Ik ben er aan het denken deze fiets aan te scahffen voor mijn dochter van 8, de fiets (24 \") heeft 7 versnellingen en heeft een prijs van 399,- dus best wel prijzig. versnellingen zitten in het handvat. verder kan het zadel erg laag wat betekend dat ook de iets kleinere kinderen er al op kunnen, hoop dat iemand mij iets meer kan vertellen over deze fiets.
vr gr Dalal Marouf