Welcome, Guest

TOPIC: goedkopere tenten

Aw: goedkopere tenten 24 Jan 2006 02:06 #340

• dulle
Wij hebben iets soortgelijks gedaan met fietstassen van Ortlieb, scheelde ook wel 100 euro op een set voor 2 fietsen. Volgens mij kregen we het zelfs op rekening geleverd dus het financiele risico lag bij de leverancier.

Ik zou het voor een tent zo weer doen, alleen vooraf wel op een anwb-dag of zo kijken of het de tent van je keuze is.
The administrator has disabled public write access.

Aw: goedkopere tenten 23 Jan 2006 21:59 #338

• Sandra
Nou, dat scheelt inderdaad flink. Best de moeite waard... Ik zou ook de tent wel (in een Nederlandse winkel) gezien en 'gevoeld' willen hebben. Wat ik mij wel afvraag: hoe zou het met de garantie zijn geregeld? Wij hebben een paar keer een klein dingetje met onze tent gehad (naadje los, rits kapot) en vond het wel heel prettig dat we die zo bij de Nederlandse fabrikant konden afleveren (Birdland in ons geval, kunnen we zelfs nog op de fiets naar toe). En daar werd het keurig - en zonder kosten!! - gerepareerd. Service van de zaak, noemden ze dat. En dat is natuurlijk ook wel wat waard.

Ben benieuwd waar jullie voor kiezen!

Sandra

goedkopere tenten 23 Jan 2006 04:51 #337

• josien
hoi, ik heb net via google op allerlei sites gekeken naar prijzen van tenten. Wat me opviel is dat duitse onlineshops veel goedkoper zijn met hun tenten. voorbeeld: Vaude Badawi polyester voor 478 euro, scheelt ruim 100 euro met wat NL winkels. Of de Vaude opera voor 359 euro. Ik weet niet of ik het aandurf om te bestellen, moet de tent hiet eerst wel in het echt gezien hebben. Heeft iemand weleens zo zijn tent besteld???? Ik heb wel familie in Duitsland, die zal ik ook eens vragen.