Welcome, Guest

TOPIC: aanhangfiets voor 2 kids

Aw: aanhangfiets voor 2 kids 13 Apr 2011 18:47 #3943

• josien03
Dan moet je dat wel heel goed uit kunnen proberen met een stoeltje en de Burley, door de hoogte van de koppeling en de draaicirkel bij bochten van de koppeling moet je echt een hele hoge bevestiging hebben.
The administrator has disabled public write access.

Aw: aanhangfiets voor 2 kids 10 Apr 2011 18:09 #3930

• armimema
Hoi,

ik kan alleen maar zeggen: ga voor een U-plus-2. OK, moeilijk te vinden, maar ze circuleren wel op het internet, vooral dan in Engeland. Die van ons wordt op dit moment gebruikt door mijn broer (onze kinderen zijn spijtig genoeg, te groot geworden, we hebben hem met spijt in het hart nu dus uitgeleend)... Het was voor ons dé ideale oplossing, stevig, stabiel (wel je bochten niet té scherp nemen en letten op stoepranden), handig, goede koppeling. Dat ding van ons heeft letterlijk overal gezeten, we zijn er zelfs mee tot in Rusland gefietst :-)
Als je nu gaat zoeken, kan je, mits bereidheid tot een trip naar Groot-Brittanië om hem op te halen, en wat geluk, nog we slagen vóór de zomervakantie.
Op dit moment fietsen wij met een tandem (Santos Double traveller) en één gewone fiets met enkele aanhangfiets, maar ik zou zo weer teruggaan naar de U-Plus-2!

Succes,

Mireille

Aw: aanhangfiets voor 2 kids 20 Nov 2010 12:14 #3713

• Willem Jongman
Ik heb wel eens op de Pino gereden, maar vond de Thorn Voyager fijner. Die klimt ook vast veel beter, en dat is waar je het natuurlijk het zwaarst gaat krijgen. Met de Voyager zijn we dwars door de Ardennen gekomen, en ook in Zwitserland ging het goed. Om goed te klimmen moet je je gewicht zover mogelijk naar voren kunnen verplaatsen.
Wim

Aw: aanhangfiets voor 2 kids 28 Sep 2010 13:45 #3657

• gios
Hier staat er eentje:
http://link.marktplaats.nl/366079752
En wij hebben deze:

Die is niet te koop, maar willen we voor een zacht prijsje wel verhuren!(buiten onze eigen vakanties natuurlijk)<br /><br />Bericht gewijzigd door: irisbom, op: 2010/09/28 16:01

Aw: aanhangfiets voor 2 kids 27 Sep 2010 11:56 #3656

• Jeroen
Dag Geisje,

Wij zitten met hetzelfde dilemma (oudste kind te groot voor de fietskar) en denken ook aan een Hase Pino (die overigens vanaf model 2009 in twee delen demontabel is). Hij is ook te huur: zie dit draadje.

Aw: aanhangfiets voor 2 kids 26 Sep 2010 19:58 #3655

• geisje
Hoi,

Bedankt voor al jullie meedenken. Uiteindelijk komen we zo vast tot de beste oplossing.
De tandem ziet er goed uit. Punt is alleen dat tandems niet erg makkelijk te vervoeren zijn. We willen hem zeker ook in vakanties gaan gebruiken en we houden er wel van om wat verder weg te gaan. de hele boel moet dus wel met auto, en liefst ook vliegtuig, te vervoeren zijn.
ik ben me nu wel op een tandem aan het orienteren. Namelijk de Hase pino. Die ziet er supre uit. De prijs is alleen wel erg slikken. en tweedehands heb ik ze nog niet gezien.

groeten geisje