Welcome, Guest
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: exped big bear- waar te koop????

Aw: exped big bear- waar te koop???? 09 Jun 2006 01:49 #606

• josien
Misschien helpt het andere kopers over de streep voor jullie...wij hebben net een weekend gekampeerd met de Bigbear en dat beviel uitstekend. Niet op de fiets deze keer ivm familiekampeerweekend. Het enige nadeel wat ons bekend was aan de tent was de windgevoeligheid, omdat het doek zo licht en dun is hoor je wat meer de wind. Maar voor de stevigheid maakt dat niet uit. Inderdaad is de kindertent met 1 kind vol. Voor de rest een zee van ruimte en ziet er prachtig uit. Maarja, wij hebben 'm dus al gekocht en gaan niet meer in op deze aanbieding. Helaas!
Overigens past de tent precies in een rackpack maat M als je de stokken eruit laat. Op de camping trek je dan als een goochelaar de tent eruit, er komt geen einde aan. Dan heb je bekijks! Kampeer-ze! groetjes, Josien.
The administrator has disabled public write access.

Aw: exped big bear- waar te koop???? 08 Jun 2006 15:57 #605

• Redactie
Iedereen is uiteraard vrij om zijn eigen mail-adres in forumberichten te noemen!

Redactie

Aw: exped big bear- waar te koop???? 08 Jun 2006 02:33 #604

• jvdvinne
Hallo

Nog even een reactie over de Exped Big bear. Ik had gezegd dat je me kunt mailen. Maar volgens mij gaat dat niet lukken via dit forum. Ik zet de tent te koop op marktplaats dus daar is mijn mail adres te vinden. De big bear is een kwalitatief hoog waardige tent. Zeer makkelijk op te zetten en lekker ruim. De kindertent is voor 2 kinderen. Persoonlijk lijkt mij dat wat krap. Er is heel makkelijk een tweede kindertent in te hangen. Je kunt hem altijd bekijken en wij willen zeker onze ervaringen delen.

gr. Janita

Aw: exped big bear- waar te koop???? 08 Jun 2006 02:23 #603

• Janita van der Vinne
Hallo

Wij hebben een weinig gebruikte exped big bear te koop. Het is een hele fijne tent. Ik doe hem ook met pijn in mijn hart weg. Wil je meer weten mail dan. Nieuw zijn ze te koop bij Zwerfkei in Woerden.

Aw: exped big bear- waar te koop???? 19 Apr 2006 17:07 #501

• marjorie
Hoi!

Wij heben deze tent vorig jaar op de SOStentenshow gezien. En inderdaad, je kunt hem bij de importeur kopen. En op tentenshows dus. Ik meen me te herinneren dat die man op de show ook zei dat ie bij bever te koop was, maar bij ons, in Hilversum, wisten ze daar niets van. Maar ze zouden hem wel kunnen bestellen.

Wij vonden hem heel ruim, fijn dat ie stahoog is, grote slaapcabine voor de ouders, en een kleintje voor de kinderen. Maar of je daar nu goed met 2 kinderen in kan slapen...dan zou je 2 matjes mee moeten nemen om ze er naast elkaar in te leggen. Want daar twijfelde ik over. De andere zijkant kan ook helemaal open, en ik weet niet meer zeker of daar nog zon klein binnententje in zou kunnen.
Wat mij echt super leek is dat je gelijk een luifel aan de tent hebt en dus ook heel veel ruimte als het een beetje nat weer is.
Wij twijfelden dus over de grootte van de kleine binnentent en kenden het merk totaal niet...en wisten dus niet of het wat zou zijn. Ik ben heel benieuwd of er iemand ervaring heeft met deze tent, want ik vind hem nog steeds super qua verhouding gewicht/grootte. In die klasse is het de enige volgens mij.

Groeten,
Marjorie

Aw: exped big bear- waar te koop???? 04 Feb 2006 04:23 #360

• Sandra
Hoi Josien,

Jongejans (www.jongejanstrading.nl) is de importeur, die kan je wellicht vertellen welke winkels hem hebben staan. Of als je in de buurt van Hazerswoude bent, kun je er misschien langs gaan.
Ik heb ook even zitten zoeken en ik heb gezien dat in ieder geval Zwerfkei Woerden (www.zwerfkei.nl) en Alpaca Buitensport in Dordrecht (www.alpaca-buitensport.nl) tenten van Exped verkopen. De Big Bear hebben ze niet op hun site staan, maar wie weet?

Binnenkort starten de tenteshows weer. Dan zie je alle tenten 'in het echt' bij elkaar staan. Is misschien ook handig? We zullen er binnenkortt wel even een berichtje van maken hier op de site, we hebben toevallig vandaag de data verzameld. Ik zal ze vast noemen: :

1 & 2 april Carl Denig tentenshow
Op het Malieveld in Den Haag

16 & 17 april SOS tentenshow
Draekestenijn, Lage Vuursche

22 & 23 april ANWB Tentenshow
De Grootste tentenshow van Europa!

22 & 23 april K2 tentshow
Camping 'Vogelzang', Antwerpen, Belgie

6 mei Bever Zwerfsport tentenshow
Bever Zwerfsport, Steenwijk

14 mei Karsten Tenten Thema Dag
Karsten Tenten, Zwaag

20 & 21 mei Bever Zwerfsport tentenshow
Camping de Fuut, Eindhoven

3 juni Bever Zwerfsport tentenshow
Bever Zwerfsport, Steenwijk

4 & 5 juni SOS tentenshow Utrecht
Utrecht

1 juli Bever Zwerfsport tentenshow
Bever Zwerfsport Steenwijk

5 augustus Bever Zwerfsport tentenshow
Bever Zwerfsport Steenwijk

Succes!
Sandra
  • Page:
  • 1
  • 2