Welcome, Guest

TOPIC: Ervaringen kwaliteit regen/beschermhoes burley?

Aw: Ervaringen kwaliteit regen/beschermhoes burley? 29 Nov 2010 09:42 #3727

• Sander
Ik vergelijk het maar even met een dektent van bijvoorbeeld een boot die buiten gestald staat. Als de hoes het hele jaar oor non-stop gebruit wordt heeft het weer er heel veel inlvloed op, vooral einde van najaar, de winter en het begin van het voorjaar is het weersbeeld erg fnuikend voor meeste dekkleeden. PE verweerd enorm en raakt daardoor makeklijk lek. Katoen verweerd war je bij staat. Meeste plastics worden broos en kunnen breken haarscheurtjes gaan vertonen door vorst. Etc.

Volgens mij is een regenhoes alleen maar geschikt om te gebruiken als het rgent en niet als een permanente beschermhoes. Daarvoor zal je iets anders moete zoeken. Een hoes van bijvoorbeeld bisonyl, dat kan wel een paar jaar mee.
The administrator has disabled public write access.

Ervaringen kwaliteit regen/beschermhoes burley? 29 Nov 2010 09:30 #3726

• MartLies
Hallo,

Wij hebben in mei 2009 de Bescherm/regenhoes gekocht voor onze Burley cub. De fietskar staat bij ons nl. altijd buiten op de stoep. Hij ziet er prima uit, iets verkleurd door de zon. Sinds een maand of 2 is hij echter lek! De kar staat vol water en de hele zitting is kletsnat.

Mijn vraag is of meerdere mensen daar ervaringen mee hebben! Ik vind het nl. raar dat na net een jaar een hoes van €65,00 al niet meer functioneert!

Groetjes, Liesbeth
The administrator has disabled public write access.