Welcome, Guest

TOPIC: Kwaliteit van INSTEP fietskarren?

Aw: Kwaliteit van INSTEP fietskarren? 09 Apr 2006 12:21 #479

• fred
De stof van de kar lijkt me van iets mindere kwaliteit.
Bij veelvuldig gebruik en opgeplooi, zou ik niet verschieten dat ze begint te scheuren na een tijdje.

Wat niet wegneemt, dat deze kar een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding heeft.
The administrator has disabled public write access.

Aw: Kwaliteit van INSTEP fietskarren? 31 Mrt 2006 14:43 #466

• Essebes
Op de Fiets Rai in Amsterdam heb ik alle karren van Instep bekeken. Natuurlijk veel vragen gesteld aan de verkoper. Hoe de maxi cosi vast te maken? of een babyschaal? En de kids natuurlijk laten plaats nemen om te kijken hoe confortable ze zaten. Mijn keuze is uit eindelijk gevallen op de Rocket Aluminium
(zie voor de details www.fietskarwinkel.nl/product_info.php/c...0_22/products_id/112). Vanwege het gewicht van de kar en omdat ik mijn beide kinderen (1/2 jaar en 3 jaar) er goed in zaten. We rijden er nu twee weken in rond en hij bevalt prima (ook als het regent). Bedankt voor de reacties, die trokken me over de streep.

Aw: Kwaliteit van INSTEP fietskarren? 14 Mrt 2006 15:44 #440

• Michal
wij rijden met 1 kindje in de instep trailer, zo'n twee jaar geleden gekocht via de fietswagenwinkel en rijdt nog steeds goed. Goedkoop, inklapbaar, tweede koppeling ook goedkoop en kan door de breedte bij ons door de deur.
Ik ze geen reden om een kar van 799 te kopen terwijl je tot 300 al een hele behoorlijjke kar krijgt.
groetjes, michal

Aw: Kwaliteit van INSTEP fietskarren? 21 Feb 2006 21:18 #393

• Tijmen
Wij hebben twee jaar geleden een INSTEP fietskar gekocht. En tot op heden hebben we er veel plezier van. De prijzen liggen een stuk lager dan de diverse \"merk\" fietskarren, maar de kwaliteit is uitstekend. De kar laat zich ook makelijk opvouwen. Kortom een prima aanschaf wat ons betreft.

Kwaliteit van INSTEP fietskarren? 14 Feb 2006 20:50 #377

• Essebes
Ik heb een beetje op internet gezocht maar de prijzen van fietskarren liggen erg uiteen. De karren die uit de verschillende tests komen zijn (relatief) duur. Nu zie ik op verschillende sites de karren van INSTEP, echter kom ik ze in geen enkele test tegen. Nu zag ik dat er binnenkort een nieuw model van INSTEP uitkomt voor 129 euro. Een bedrag dat ik kan betalen. Het verschil met een Dolphin (799 euro) vind ik heel groot. Maar die is me echt te duur. Wie heeft er ervaringen met INSTEP? Zijn het goede karren?