Welcome, Guest
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: islabike

Aw: islabike 31 Mrt 2011 15:15 #3920

• blokdoorn
Mijn zoon is ongeveer 135cm lang met een binnenbeenlengte van ongeveer 61 cm, volgens de tabel van islabike is dat net iets te weinig voor de 26 small, maar het gaat prima.
The administrator has disabled public write access.

Aw: islabike 28 Mrt 2011 18:02 #3902

• Margalith
Hoi Johan,

Mag ik misschien nog even weten hoe lang je zoon is en wat zijn binnenbeenlengte is?

Groetjes Margalith

Aw: islabike 28 Mrt 2011 18:01 #3901

• Margalith
Hoi Marc,

Onze dochter van (nu bijna) 7 heeft nu een binnenbeenlengte van 59 cm. Ik meen me te herinneren dat ze toen een binnenbeenlengte van 54 cm had. We zijn toen toch voor de 24 inch gegaan. Haar frame van de islabike is een slag kleiner dan het frame van de de 24 inch Giant van onze zoon. Ze kon er dus al goed op met het zadel op de laagste stand. De fiets is ook goed te handelen omdat hij zo licht is.
En aangezien ze toch al zo snel groeien, zijn we dus voor de 24 inch gegaan.

Groetjes Margalith

Aw: islabike 28 Mrt 2011 09:44 #3899

• blokdoorn
Onze zoon van 8 heeft een beinn 26 small en past daar mooi op met zadel op bijna de laagste stand. Ik denk dat een 26 large echt nog te groot is, gezien de gegevens op de site is het verschil vrij groot.

Aw: islabike 27 Mrt 2011 20:00 #3898

• HMS
Hallo Margalith,

Als je reageert op ons eerste mailtje dan kan ik je spijtig genoeg niet antwoorden. Onze Seppe is 6 jaar sinds februari 2011 en heeft een binnenbeenlengte van 49 cm wat maakt dat zijn fiets een BEINN 20 large of BEINN 24 zal worden. Aan een 26 zijn we (nog) niet toe.

Jouw ervaring interesseert me anders wel. Je schrijft dat je dochter van 6 met een BEINN 24, 400km heeft gereden. Ik neem aan dat je dochter dan nogal groot is want volgens de matentabel van Islabikes is de BEINN 24 voor kinderen leeftijd 7+ (binnenbeenlengte 57 cm of 122 cm groot). Of is jullie ervaring dat je de fiets al wat groter kan kopen?

Marc.

Aw: islabike 27 Mrt 2011 09:54 #3893

• Margalith
Ook wij hebben vlak voor de vorige zomervakantie een 24 inch opgestuurd gekregen. Geweldig fietsje. Onze dochter van net zes heeft er meteen een fietsvakantie van 400 km op bornholm en zweden uitgeknald, probleemloos! Ook wij hebben een derailleurbeugel gemonteerd. Zeker aan te raden omdat ze hem dagelijks gebruikt om naar school te gaan. Inderdaad wat roest bij de remkabeltjes maar verder geweldig! O ja, we hebben er ook nog zelf verlichtingopgezet. Ze rijdt altijd ver vooruit. Het fietsje rijdt superlicht.

Nu is onze zoon van 8 bijna uit z'n 24 inch giant gegroeid en ook voor hem willen we een Islabike. Ik twijfel tussen beinn 26 inch small of large. Is het verschil heel erg groot? Hoe groot is jullie kind op de 26 inch?

Groetjes Margalith<br /><br />Bericht gewijzigd door: goudje0, op: 2011/03/27 11:56
  • Page:
  • 1
  • 2