Welcome, Guest

TOPIC: Follow me, ook goed zonder kind?

Aw: Follow me, ook goed zonder kind? 17 Mei 2011 06:41 #4033

• nebregt
Bedankt! We gaan er snel één aanschaffen:laugh:
The administrator has disabled public write access.

Aw: Follow me, ook goed zonder kind? 16 Mei 2011 19:42 #4029

• Martin
toevoeging: heb ook een tijdje naar school gefietst met de followme. Als je zonder kind hard over drempels gaat, gaat-ie wel stuiteren. Maar hij blijft keurig rechtop. En met kind stuitert-ie uiteraard minder :silly:

Aw: Follow me, ook goed zonder kind? 16 Mei 2011 19:32 #4028

• Judith
Dit is geen probleem. Ik breng mijn dochter dagelijks met de follow me naar school en dan fiets ik terug zonder dat ze erop zit. Dit voelt heel stabiel. Je voelt de follow me met fiets bijna niet achter je hangen.

Follow me, ook goed zonder kind? 15 Mei 2011 13:48 #4023

• nebregt
Sinds een week hebben we een pracht van een Islabike in huis en meteen is de afstand en snelheid van onze dochter vooruit gegaan. Vandaag 19km gefiets, maar dit ging niet helemaal zoals je hoopt. Dus in de vakantie wil ik niet zonder back-up systee, op vakantie gaan. We zitten te denken aan een follow me tandem, zo kan ze korte stukjes zelf fietsen en de rest van de tijd koppelen we hem aan.

Maar nu vroegen wij ons af, werkt de follow me ook goed zonder fietser op de fiets, als ze dan te moe is kan ze in de kinderkar, met haar broer. Heeft iemand hier ervaring mee??