Welcome, Guest

TOPIC: Decathlon kinderfiets

Aw: Decathlon kinderfiets 05 Jun 2012 19:58 #4666

• Silvie
Ik ken de decathlonfiets niet, maar heb wel ervaring met een klein kind op een 20 inch (aanhang)fiets. Onze zoon kon in eerste instantie nog niet heel goed bij de trappers en dat hebben we opgelost door houten blokken op de trappers te maken. Heel ouderwets, maar het werkte prima.
The administrator has disabled public write access.

Aw: Decathlon kinderfiets 05 Jun 2012 13:41 #4662

• Marc
Mijn zoon heeft een 24\" Decathlon fiets. Hij gebruikt de fiets zowel voor naar school als op vakantie. Dit jaar wordt het tweede jaar op de fiets (€130,-) en hij is nog in prima staat. Weinig roest en versnellingen en remmen werken nog prima.
Attachments:

Aw: Decathlon kinderfiets 31 Mei 2011 12:09 #4081

• Judith
Ze zou ook nog zeker op de 16\" passen, zelfs beter dan op de 20\". Het probleem met de 16\" is dat ze nooit echt kan mee trappen. Ze trapt in het niets. Voor mij houdt het dan in dat ik alleen maar extra last achter me heb, want ze helpt niet mee met trappen en ik moet het wel mee dragen.
Op een 20\" kan ze net bij de trappers, maar dan kan ze waarschijnlijk wel serieus mee trappen. Dit lijkt me wel fijn en voor haar misschien ook wel leuker.

Aw: Decathlon kinderfiets 30 Mei 2011 21:33 #4077

• sandra
Ik ken de fiets niet, maar Detaclon is niet bepaald het merk waarvan je een geweldige kwaliteit kan verwachten. Aan de andere kant kun je je afvragen of zo'n fietsje veel te lijden heeft, dus wellicht kan het prima.
By the way: onze ervaring is dat je echt niet ieder jaar een nieuwe fiets voor je kind nodig hebt hoor :-)

Decathlon kinderfiets 29 Mei 2011 12:58 #4069

• Judith
Heeft iemand ervaring met de kinderfietsen van Decathlon? Ik zag deze 20\" fiets: www.decathlon.nl/NL/mistigirl-69589459/#
Zou deze goed genoeg zijn om mee op vakantie te gaan i.c.m. een follow-me?
Mijn dochter heeft nu een Islabike cnoc 16\". Het grootste gedeelte van de dag trapt ze in het lucht. Ze zou nu net bij de trappers van een 20\" kunnen en dat lijkt me wel fijner zodat ze wat serieuzer kan mee trappen. Maar een Islabike kost weer ruim €300 en om dat nou elk jaar aan een grotere maat fiets te besteden...