Welcome, Guest
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: fietsbroek voor kleuter

Aw: fietsbroek voor kleuter 18 Feb 2012 19:27 #4385

• gertmal
Ik was ook op de fietsbeurs en kwam bij de stand van Vaude precies hetzelfde tegen. Ligt vanaf maart in de winkel, hardstikke handig. En ook nog in het roze. Mijn dochter is helemaal blij :-)
The administrator has disabled public write access.

Aw: fietsbroek voor kleuter 18 Feb 2012 14:03 #4383

• babsdehaas
Wij hebben hem gewoon bij de fietsenspeciaalzaak gekocht. Een iets grotere fietsenzaak. Waar ze ook racefietsen verkopen. Maar ik denk dat we er een kleine 15 euro voor hebben betaald.

Wij hebben hem bij Goossens in Borculo gehaald.

Aw: fietsbroek voor kleuter 18 Feb 2012 10:57 #4382

• kikker
Weet niet of je nog op zoek bent, maar zag vorige week op de fiet- en wandelbeurs een \"echte\" fietsbroek voor hele kleine billetjes van Vaude. Zag er goed uit.

Aw: fietsbroek voor kleuter 14 Jan 2012 14:26 #4350

• els
Onze zoon van 4 heeft een fietsbroekje van Shimano, gekocht bij de zwerfkei in woerden. Was de kleinste die ze hadden. Wel zat het elastiek rond zijn buik erg strak (terwijl de rest van het broekje nog best ruim was), dus dat hebben we eraf geknipt en opnieuw omgezoomd. Nu is het een fijn broekje waar hij zonder bilklachten zo een paar uur mee op zijn (aanhang)fiets kan zitten.

Haha zo zie je niet veel van het broekje maar hij heeft hem echt aan...<br /><br />Bericht gewijzigd door: els, op: 2012/01/14 15:27

Aw: fietsbroek voor kleuter 10 Jan 2012 19:20 #4340

• Silvie
Wij zijn destijds gewoon bij de plaatselijke fietsenzaak geslaagd. Eerst van Agu en nu van Shimano. Als je naar een winkel gaat met een flinke collectie, lukt het vast wel.

Aw: fietsbroek voor kleuter 09 Jan 2012 10:51 #4339

• gios
Zitvlees kweken;)
En gaan passen bij Decathlon.
  • Page:
  • 1
  • 2