Welcome, Guest

TOPIC: ervaringen fietskar TREK

Aw: ervaringen fietskar TREK 02 Jul 2006 02:44 #653

• annette
Hallo,
Ook wij hebben al ongeveer 2jr een Trek fietskar. Hij bevalt prima. Je merkt amper dat ie achter de fiets hangt (behalve als ik weer eens teveel boodschappen ingeladen heb). Behalve voor de boodschappen gebruiken we hem ook voor fietsvakanties.
En af en toe een onverharde weg is ook geen probleem.
Een groot voordeel vind ik is de zonwerende ramen en de achterklep die je als zonneluifeltje kunt gebruiken.
Nadeel is wel dat het lastiger is om naar binnen te kijken (maar bij ons komen er altijd vrolijke geluiden uit de fietskar) en het drukkerssysteem is wat kwetsbaar. Maar wij hebben er nog geen problemen mee gehad.

gr. Annette
The administrator has disabled public write access.

Aw: ervaringen fietskar TREK 21 Mrt 2006 03:26 #451

• Leon Lurken
Hallo Luc,

Wij hebben zes seizoenen met een originele fietskar van Trek gereden. De koppeling leek in eerste instantie een kwetsbaar onderdeel, maar in de praktijk voldoet deze prima en hebben we hier nooit problemen mee gehad. Echt perfect. Verder is het een lichte en stevige kar, met een stabiele wegligging. Nadeel is dat de kar aan de onderkant niet waterdicht is, door kieren bij het frame. De opvolgende types, gemaakt door Chariot, zijn meer waterdicht door extra flappen bij de kieren en ontluchtingsgaten. De koppeling was wel anders, maar van vergelijkbare kwaliteit.

Vriendelijke groet,
Leon

ervaringen fietskar TREK 20 Mrt 2006 20:56 #449

• Luc Sommen
Kan iemand me informeren i.v.m. de fietskarren van het merk TREK. Naar verluidt werden deze karren een aantal jaren geleden door Chariot gemaakt. Hoe is de kwaliteit van deze TREK karren? Hebben ze een stabiele & betrouwbare koppeling?