Welcome, Guest

TOPIC: babyschaal in burley

Aw: babyschaal in burley 06 Mei 2012 09:09 #4569

• BiegMeeuw
Bedankt voor de antwoorden. Natuurlijk begrijp ik dat het gaas wel dicht moet. Ik zou anders niet durven rijden! Maar hoe heb je het probleem dan opgelost?

Vorig jaar hebben we drie weken rondgetrokken met ons zoontje van toen net 1. Hij zat zonder zitje best goed in de kar. Inderdaad is het bijna een hangmatje, maar met een beetje opvullen ging het goed. Bedenk dat in een \" goed\" zitje kinderen in 1 houding blijven zitten en dat is ook niet goed! En niet te lang achter elkaar doorrijden natuurlijk.
The administrator has disabled public write access.

Aw: babyschaal in burley 06 Mei 2012 04:51 #4568

• jgense
Herkenbaar hoor!
Maar we hadden dat probleem bij 6 maanden.
Maar gaas moet er zeker nog over heen kunnen en zorg dat jullie geen sokken verliezen onderweg.
Baby schaal blijft behelpen bij zo'n Burley en Winther kar. Mooiste constructie is toch zker bij de Chariot!
Je zult straks zien dat je ook probleem krijgt bij leeftijd van ongeveer 1.5, dan vind ik zitje Burley rondom slecht,is meer een hangmat dan echt zitje.
Voor de rest is kar prima maar zitting is echt niks imo

Aw: babyschaal in burley 03 Mei 2012 20:41 #4562

• Motomarz
Nee dat kan niet kloppen.
Alles moet netjes binnenboord.
Zonder het gaas fietsen is niet zo veilig.

babyschaal in burley 01 Mei 2012 13:00 #4552

• BiegMeeuw
Hallo,
Gisteren hebben we voor het eerst de babyschaal gemonteerd in onze burley, zodat we zowel onze zoon van bijna 2 als onze dochter van 3 maanden kunnen vervoeren. Na wat gepruts hadden we de babyschaal in ligstand er in. Maar klopt het dat onze dame dan met haar benen buiten boord ligt? En hoe maken we dan toch de flap (met regen/vliegengaas)van de kar vast?
Groet Marianne