Welcome, Guest

TOPIC: Welke maat Islabikes?

Aw: Welke maat Islabikes? 03 Jun 2012 17:31 #4656

• Marieke
Heel erg bedankt voor de reacties...ik denkndat we dan toch voor de 26 small kunnen gaan. Ik zal morgen eens met ze bellen en kijken op welk bedrag ik uit zou komen totaal incl. verzendkosten. Als alleen het verzenden al zoveel kost, dan word het wel een heel duur grapje.
Dan wordt die Cube misschien toch aantrekkelijker, ik kan daar alleen moeilijk van beoordelen hoe goed die is etc.
Andere optie is nog een fiets van de Decathlon. Een stuk goedkoper, en vast wel wat mindere kwaliteit, maar misschien toch nog wel goed genoeg....

Pfff, lastig hoor om te kiezen....alle advies welkom....
The administrator has disabled public write access.

Aw: Welke maat Islabikes? 02 Jun 2012 19:26 #4650

• femke
Beinn 26 Small zou wel moeten passen.
Maten uit de tabel zijn aan de zeer voorzichtige kant. Voor mijn zoon heb ik een Beinn 24 gekocht toen hij 130 was en een binnenbeenlengte van 56 cm had, daar paste hij toen zeer ruim op.
Inmiddels is hij 150 en heeft net een Beinn 26 large gekregen.
Ik ben zeer tevreden over Islabikes. Zie ook andere reacties op dit forum.
Je moet er wel rekening mee houden dat de verzendkosten op dit moment zeer hoog zijn. 70 pond voor een Beinn 26. Voor een na te levern bagagedrager vragen ze 30 pond verzendkosten, dat gaan we dus maar anders oplossen.

Aw: Welke maat Islabikes? 02 Jun 2012 18:56 #4649

• gios
Marieke Worm schrijft:
Andere optie die ons werd aangeraden door onze fietsenmaker is de Cube Kid 240...Wat denken jullie hiervan?
Prima fiets! Heb ik voor mijn zoon ook gekocht. Geen spijt van , heeft oogjes voor een bagagedrager.

Aw: Welke maat Islabikes? 02 Jun 2012 17:23 #4648

• Marieke
Andere optie die ons werd aangeraden door onze fietsenmaker is de Cube Kid 240...Wat denken jullie hiervan?

Welke maat Islabikes? 02 Jun 2012 13:43 #4647

• Marieke
Hoi allemaal,

Onze zoon is uit zijn vorige fiets gegroeid en dus zijn we op zoek naar een vervangend exemplaar...Hij is 1.31 groot en zijn binnenbeenlengte is 61.
We zijn nu aan het kijken naar Islabikes. Ik vind ze vrij prijzig, maar aangezien hij niets liever doet dan fietsen en we ook langere tochten en vakantis op de fiets willen kunnen doen, zou het me het geld wel waard zijn...
Ik hoop er dan alleen wel wat langer mee vooruit te kunnen. Vandaar dat ik naar de Beinn 26 small aan het kijken ben...Zou hij hier al op passen of is dit echt nog te groot?
Verder ben ik heel benieuwd naar jullie ervaringen met Islabikes....

Alvast bedankt!
Marieke