Welcome, Guest

TOPIC: Tent Eurotrail Santiago???

Aw: Tent Eurotrail Santiago??? 19 Jun 2012 15:16 #4748

• Sander
Gewoon marktplaats in de gaten houden en daar zoeken op 'vis a vis tent'. Komt vanzelf wel het een en ander aan budget voorbij daar.
The administrator has disabled public write access.

Aw: Tent Eurotrail Santiago??? 11 Jun 2012 21:46 #4689

• Marieke
Hoi Josien,

Bedankt voor je antwoord! Ik ben al bij de Kampeermarkt geweest, maar ze hadden hem niet opgesteld staan, dus daar schoot ik nog niet veel mee op...
Ik zal eens kijken naar die tent hier op de site, had ik nog niet gezien....

Aw: Tent Eurotrail Santiago??? 11 Jun 2012 20:53 #4688

• jvanb
Ga kijken bij de Kampeermarkt, daar kunnen ze je heel goed adviseren. (Nee, ik heb er geen aandelen maar woon er wel om de hoek ;-) Overigens staat er hier ook een tent te koop op het forum, wellicht een optie? Kun je het eerst uitproberen.

Tent Eurotrail Santiago??? 11 Jun 2012 19:59 #4684

• Marieke
Hoi allemaal,

Wij gaan deze zomer voor het eerst op fietsvakantie met onze kids. Zoon van 6 op de aanhangfiets, dochter van 2 in de fietskar.
We hebben alleen een hele grote 8 persoons tent, maar die kunnen we uiteraard niet gebruiken. We zijn dus op zoek naar een tent om mee te nemen op de fiets.
Maar omdat we nog niet weten hoe het fietskamperen gaat bevallen willen we geen hele dure tent kopen hiervoor.
We willen wel graag een beetje binnenruimte en 2 aparte slaapcabines...
Nu zag ik de Eurotrail Santiago bij de Kampeermarkt...dit leek me wel wat....
www.kampeermarkt.com/Eurotrail-Santiago.html
Maar aangezien ik er niet zoveel verstand van heb zou ik graag jullie mening weten over deze tent....Is dit idd een goede optie tent om een fietsvakantie mee uit te proberen?

Alvast bedankt!

Marieke