Welcome, Guest

TOPIC: achteruitkijkspiegel en fietskar

Aw: achteruitkijkspiegel en fietskar 06 Jan 2007 00:04 #888

• Sandra
Hoi Marjorie,

Mijn ervaring is dat je wel een stevige bril nodig hebt voor zo'n brilspiegeltje. Ik heb het ook eens geprobeerd en het beviel mij helemaal niet. Mijn bril (dunne pootjes) was er gewoonweg niet geschikt voor.
Dus even uitproberen in de winkel!

Sandra
The administrator has disabled public write access.

Aw: achteruitkijkspiegel en fietskar 05 Jan 2007 14:57 #886

• marjorie
Bedankt voor de tip.
Met de bagage op de fiets lukt het ons niet echt om de spiegel zo te installeren dat we ook echt wat kunnen zien, dus een spiegel op je bril klinkt beter. Het zal vast even wennen zijn om zon ding op je bril te hebben!

Groeten,
Marjorie

Aw: achteruitkijkspiegel en fietskar 28 Nov 2006 15:31 #845

• S de Munck
Misschien wat laat, maar heb nog een tip.
Ik rij zelf op een ligfiets. En omdat achterom kijken op een ligfiets minder makelijk is heb ik een bril spiegeltje gekocht. Dit bevalt erg goed. Wel heb ik de spiegel inmiddels aan mijn helm omdat bij regen ik vaak mijn bril af moest zetten en dan ook mijn spiegel kwijt was. Bril spiegels zijn bij elke ligfiets dealer te koop helaas heb ik ze nog nooit bij een gewone fiets winkel gezien.

Aw: achteruitkijkspiegel en fietskar 21 Apr 2006 14:34 #509

• Sandra
Hoi Marjorie,

Sinds twee jaar zijn wij ook 'om'. We hebben vaak tegen elkaar gezegd: die spiegeltjes hadden we veel eerder moeten kopen!
Wij hebben de spiegeltjes van CycleStar. Deze hebben op drie plekken een 'kogelgewrichtje', waardoor je hem tijdens het fietsen heel makkelijk kan verstellen.
Wij hebben allebei een vlindersteuur, en we hebben ze aan de linkerkant, bijna bovenaan, gemonteerd.

Sandra

achteruitkijkspiegel en fietskar 21 Apr 2006 03:03 #508

• marjorie
Wij hebben vorig jaar een achteruitkijkspiegeltje gekocht om niet zo vaak achterstevoren op de fiets te hoeven zitten als de kinderen het elkaar niet gemakkelijk maakten. Maar door de fietstassen zagen we eigenlijk nog niets met die spiegel. Mijn vraag is: wat voor soort spiegel geruiken jullie en waar monteren jullie die? Alvast bedankt voor jullie tips!
Groeten,
Marjorie