Welcome, Guest

TOPIC: Fietskar

Aw: Fietskar 14 Dec 2012 16:45 #5264

• Sander
Voor het vervoeren van een baby naar de creche vond ik gewoon de steco maxi-cosy adapater al prima. Als ze daar uit zijn een stuurzitje met windscherm. Voldoet allemaal prima zolang je niet hoeft te trekken. Over de m-cosy kan je gewoon een regenhoes monteren bij vies weer
The administrator has disabled public write access.

Aw: Fietskar 10 Dec 2012 19:32 #5258

• c.dijkstra
Deze post mag ondertussen wel verwijderd worden.
ik heb bericht ontvangen van de leverancier dat deze karren niet geschikt zijn voor baby's, er kunnen geen schalen danwel maxi cosi's in geplaatst worden.

We moeten dus toch op zoek naar een wat duurdere.
Dank je wel voor de reacties

Aw: Fietskar 10 Dec 2012 14:49 #5257

• Sander
Voor dagelijks gebruik van huis naar school/creche en vice versa kom je daar prima mee weg. Voor langere fietstochten hangt het weer af wat je bedoeld. Als je bedoelt af een toe een stukje fietsen in NL in het weekend of een dagje als je op vakantie bent dan denk ik nog steeds dat je er makkelijk mee weg komt.

Ga je echt trekvakanties maken en dan ook nog onverhard fietsen dan komen de extra eisen wel hard naar boven drijven.

Waar je ook even naar moet kijken (dagelijks gebruik of trektochten maakt niet uit) hoe hij te demonteren is c.q. is hij makkelijk in de schuur, gang of achterbak auto te zetten). Zo niet moet je wellicht nog een buitenhoes overwegen als je 'm buiten wil laten staan. Anders zijn ze zo weg.

Fietskar 03 Dec 2012 12:29 #5232

• c.dijkstra
Goedemiddag.

ik heb een vraag: Wij willen een fietskar gaan aanschaffen. Deze zullen we voor het merendeel gaan gebruiken voor ritjes naar het kinderdagverblijf, CB etc. Voornamelijk in de stad en misschien als onze dochter wat ouder is (is nu 4 maanden) met wat langere fietstochten.
Nu heb ik op internet een, voor ons betaalbare, fietskar gevonden, maar ik heb geen idee of dit een goede is..
Ik lees op het forum allemaal verhalen over vering, speciale banden etc en de fietskarren die worden genoemd zijn buiten ons budget.
Dus ik zou zeggen: kraken of maken?
Bij kraken misschien wat langer sparen!

fietskar Kid 'n Joy

www.pricerebel.nl/fietskar-rood?SID=d71c...amp;___from_store=be

mvg
Claudia