Welcome, Guest
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: Islabikes of Santos 20\"?

Aw: Islabikes of Santos 20\"? 15 Mrt 2013 16:13 #5769

• Mi3
Hoi,
Ik zie dat jullie op zoek zijn naar een nieuwe islabike. Ik ben geinteresseerd in de 16 inch. Is deze te koop?
The administrator has disabled public write access.

Aw: Islabikes of Santos 20\"? 05 Mrt 2013 20:39 #5716

• Martin
Een beetje fietsenmaker wordt blij van dit soort fietsen ;)
Tenminste die van ons wel. Onderhoud doe ik zelf, we hebben de fietsenmaker een goed slot en een beschermbeugel bij de derailleur laten zetten (dit laatste ivm dagelijks gebruik van de 20 en 26 inch).

Aw: Islabikes of Santos 20\"? 05 Mrt 2013 20:37 #5715

• Martin
Een beetje fietsenmaker kan ook wel een Islabike aan;)
Bij onze lokale fietsenmaker zijn ze altijd enthousiast als we de 20 of 26 inch Islabike brengen voor het een of ander. Onderhoud doe ik zelf, maar we hebben er bv een goed slot op laten zetten, en een beschermbeugel over de derailleur.

Een onderdeel nabestellen leek eerst nagenoeg onmogelijk: we hebben er weken over gedaan om vooruit te kunnen betalen, bleek uiteindelijk eenvoudig te doen mbv de credit card. Een bankoverschrijving kost naar niet-euro land veel te veel geld voor een paar handvatten bv.

Aw: Islabikes of Santos 20\"? 25 Feb 2013 09:55 #5704

• reinlemmens
Ik ben ook een fiets aan het kopen voor onze oudste zoon (5,5j, 115cm). Op tafel liggen momenteel de Islabikes Beinn 20\", de Santos 20\" en de Kokua Like-to-bike. Ik kan deze week testrijden op de Santos (rijwielen Cadans, Leuven), maar ik heb nog nooit zo'n Islabike van dichtbij gezien.
Rijdt er iemand in het Leuvense mee rond?
Waar laat je die dan herstellen en onderhouden als je hem via postorder koopt?

Aw: Islabikes of Santos 20\"? 12 Feb 2013 08:12 #5633

• reichbus
Ook wij hebben een islabike 20\" in de follow me. Gaat prima. Deze zomer zal onze jongste dochter van de 16\" Cnoc overstappen naar de Beinn 20\" (Cnoc is dus overcompleet) en verwacht geen problemen.
Als jouw dochter nog niet goed genoeg kan fietsen dan houd je haar gewoon de hele weg aan de follow-me. Dat gaat goed (hebben zo met onze zoon destijds gefietst). Belangrijk is dat ze goed bij de trappers kan.
Santos vs. Islabike: daar hebben wij eerder ook naar gekeken. Reden voor keuze Islabike was dat die goedkoper was en dat toen de Santos net uit was en lastig te verkrijgen. Islabike levert snel.

Aw: Islabikes of Santos 20\"? 11 Feb 2013 19:07 #5628

• femke
Wij hebben de Islabikes Beinn 20 large icm de FollowMe en dat past prima.
  • Page:
  • 1
  • 2