Welcome, Guest
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: Follow me

Aw: Follow me 13 Jun 2006 00:58 #611

• Paul
Beste Vincent,

google op follow me en je krijgt de site van de importeur. Ik heb hem rechtstreeks benaderd en heb toen die afspraak kunnen maken.

veel succes,

Paul Roerbag
The administrator has disabled public write access.

Aw: Follow me 06 Jun 2006 03:20 #591

• vincent
Kan je mij het adres geven van de fabrikant waar je 199€ betaald hebt voor de follow me

Aw: Follow me 01 Jun 2006 16:00 #583

• Paul
Ha Jolanda,

naast de argumenten die Sandra al aangeeft hangt het ook af van je kind. Onze oudste zoon (5 jaar) is nog niet toe aan een fiets met versnellingen dus als hij moe werd stopte hij met trappen. Als hij wel wilde meetrappen dan was dat in zijn eigen tempo en dat lag lager dan ons tempo. Belangrijk is dat hij in dit geval na de vakantie zonder zijwieltjes kon fietsen aangezien hij wel het gevoel voor bochten en evenwicht kon ontdekken aangezien dat 1 op1 gekoppeld is aan de ouderfiets. Verder moet ik aangeven dat wij met volle bepakking en allebei een kind achter de fiets een gemiddelde van 15k/mh hebben gehaald dus dat tempo is ook voor een kind te volgen.

Mvg,

Paul

Aw: Follow me 30 Mei 2006 03:01 #578

• Sandra
Of je versnellingen nodig hebt, hangt van je snelheden en terrein af. Een kinderfiets zonder versnellingen trapt over het algemeen heel licht. Trap jij lekker door op je fiets, dan trapt je kind zich het apezuur om jou 'bij te houden'. Dat is voor jouw kind onplezierig, en ook jij zal het merken omdat je kind dan minder rustig op de fiets zit.

Bij fietsmateriaal>aanhangfietsen en fietsmateriaal>kinderfiets achter gewone fiets, vind je de nodige informatie over ondermeer de Follow-Me.

Sandra

Aw: Follow me 30 Mei 2006 02:43 #577

• Yolanda
Hoi Martin, op de site van www.profile-kok.nl/ staat onder 'aanhangfietsen' de follow-me.

En eigenlijk nog een vraag voor Paul, of iemand anders die me kan antwoorden: moet de kinderfiets hiervoor versnellingen hebben? Zonder versnellingen, is het verzet dan niet te licht zodat het kind niet eens kan meetrappen?
Alvast bedankt,
Yolanda

Aw: Follow me 29 Mei 2006 03:16 #576

• Martin
Paul,
klinkt interessant. heb je misschien een site voor meer info en/of foto's hoe het eruit ziet?

Groet,
Martin.
  • Page:
  • 1
  • 2