Welcome, Guest
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: Follow me

Follow me 29 Mei 2006 00:53 #575

• Paul
Beste forum lezers,

enige tijd geleden heb ik een oproep geplaatst mbt het Follow me tandem systeem. Het systeem waarbij de kinderfiets (t/m 20 inch) via een stevige constructie aan de volwassen fiets is bevestigd. Wij hebben inmiddels het systeem aangeschaft en een week fietskamperen achter de rug in Drenthe. Ik kan alleen maar zeggen dat het systeem fantastisch werkt het is zeer stabiel tijdens gebruik en na montage van de basis bevestiging snel en simpel te
(de)monteren.

Zelfs toen beide kinderen met slecht weer in de fietskar zaten en er een grote Ortlieb roltas van
+/- 10 kg op het fietsje bevestigd was bleef het systeem stabiel. Mocht je overwegen om een systeem voor bevestiging van de kinderfiets aan de volwassen fiets te monteren aan te schaffen dan werkt dit vele malen beter en stabieler dan de stang aan de zadelpen. Een ander bijkomend voordeel is dat de bagagedrager vrij blijft en dat is met 2 kinderen en tent vwb ruimte ideaal.

Ik heb het systeem rechtstreeks bij de importeur besteld en daardoor is de prijs 199,- (incl. verzendkosten) via de dealer betaal je 225,-. Ik had het systeem na 2 dagen netjes verpakt ontvangen.

Het bevestigen van de basis bevestiging kost je +/- 45 minuten, maar dat is eenmalig.

Veel plezier,

Paul Roerbag
The administrator has disabled public write access.
  • Page:
  • 1
  • 2